خبرگزاری بسیج: گروه‌های جهادی استان تهران در نخستین مر حله از اعزام در قالب ۷۲ گروه جهادی به مناطق محروم و کم‌برخوردار استان تهران اعزام شدند.
کد خبر: ۸۸۸۸۹۲۲
|
۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۳

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ سرهنگ عبدالله اصغری، مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت سیدالشهداء علیه اسلام استان تهران اظهار داشت: بیش از ۵۷ گروه جهادی محلات ، ۱۵ تیم پزشکی با اولویت روستاهای محروم و حاشیه نشینی اعزام شدند و قرار است تا ۳۰ تیر بیش از ۲ هزار نفر از استان تهران در قالب گروه جهادی به مناطق محروم استان اعزام شوند.

وی گفت: این اردوها در قالب فعالیت‌های فرهنگی، اقتصاد مقاومتی، عمرانی، ویزیت رایگان، سلامت و آموزشی همسو با اهداف اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال به محرومان و حاشیه‌نشینان کمک رسانی می‌کنند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام استان تهران با تاکید بر این‌که برگزاری اردوهای جهادی روحیه امید و نشاط را در مناطق محروم زنده می‌کند، عنوان کرد: اردوهای جهادی بهترین عرصه و یک فرصت مناسب برای خودسازی روحی ، جسمی و معنوی شرکت کنندگان در این طرح‌ها است.

گفتنی است، دومین مرحله اعزام گروه‌های جهادی در مرداد ماه و سومین مرحله اعزام گروه‌های جهادی شهریور امسال با اعزام بیش از ۵ هزار نفر به مناطق محروم استان‌های تهران، کرمانشاه، لرستان و ... صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

  

 

 

ارسال نظرات