خبرهای داغ:
محمدعلی مجاهدی در جمع مسئولان بسیج هنرمندان:

رسیدن نظام اسلامی به آرمان‌ها نیازمند آثار ارزشی است

پیشکسوت شعر آیینی با تاکید بر اینکه نظام اسلامی برای رسیدن به آرمان‌های خود نیازمند آثار ارزشی است، گفت: جامعه اسلامی تشنه آثار ارزشی است به همین علت باید نسبت به هنرمندان بسیجی که این آثار را تولید می‌کنند نگاه متفاوتی داشته باشیم.
کد خبر: ۸۸۸۸۹۳۳
|
۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محمدعلی مجاهدی ظهر امروز در دیدار مسئولان سازمان بسیج هنرمندان کشور با آیت‌الله سید محمد سعیدی امام جمعه قم که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) انجام شد، با اشاره به لزوم تعامل میان سازمان بسیج هنرمندان و آستان مقدس کریمه اهل بیت(ع) اظهار کرد: این تعامل می تواند پیامدهای بسیار معنوی و اجتماعی مطلوبی به دنبال داشته باشد و سبب تولید آثار ارزشی شود.

وی با تاکید بر اینکه نظام اسلامی برای رسیدن به آرمان‌های خود نیازمند آثار ارزشی است، اضافه کرد: جامعه اسلامی تشنه آثار ارزشی است به همین علت باید نسبت به هنرمندان بسیجی که این آثار را تولید می‌کنند نگاه متفاوتی داشته باشیم.

پیشکسوت شعر آیینی با بیان اینکه هنرمندان توانمند و ارزشی بسیاری در استان قم فعالیت دارند، تصریح کرد: باید بتوانیم از ظرفیت این افراد در عرصه‌های مختلف برای تولید محتویات دینی استفاده کنیم.

وی از افزایش جمعیت هنرمندان ارزشی استان قم یاد کرد و گفت: در راستای ادامه این روند برنامه‌های مختلفی در دستور کار قرار گرفته است به همین علت می‌توانیم در آینده نزدیک شاهد نتایج بسیار مهمی در این عرصه باشیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار