خواجه زاده گفت: طرح هجرت 3 با مشارکت دانش آموزان در مدارس دامغان در حال برگزاری است.
کد خبر: ۸۸۸۸۹۷۴
|
۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۷

مهدی خواجه زاده مسئول بسیج دانش آموزی حوزه شهید فهمیده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در دامغان  با اشاره به برگزاری طرح هجرت 3 گفت: این طرح به منظور آشنایی جوانان و نوجوانان با فرهنگ کار و تلاش و کار گروهی و با هدف کمک به عمران و آبادانی کشور ، در سطح مدارس همه ساله به همت بسیج دانش آموزی و اداره آموزش و پرورش برگزار می گردد.

وی افزود: در این طرح برادران و خواهران دانش آموز با حضور در مدارس به تعمیر و نگهداری ، رنگ آمیزی و طراحی و نقاشی در زیر نظر استادکاران ماهر به انجام کار می پردازند. در سال 96 در مجموع خواهر و برادر در شهر دامغان و امیریه 1400نفر روز (140نفر) مشغول به کار می باشند و گروه های 10نفره در این طرح تشکیل می گردد که به کار گروهی خود می پردازند.

خواجه زاده خاطر نشان کرد: این طرح با توجه مصوبه کمیته پشتیبانی بسیج دانش آموزی استان و شهرستان و بررسی های لازم در خصوص مدارس هدف و... قابلیت اجرا پیدا می کند.

وی تصریح کرد: افتتاحیه این طرح برگزار و تا اواسط شهریور ماه سال جاری این برنامه ادامه دارد و برنامه های تفریحی ، فرهنگی و آموزشی از برنامه های جانبی این طرح (بسیج سازندگی) می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها