خبرهای داغ:
مسئول كميته فوتسال هیأت‌ فوتبال استان قم خبر داد
مسئول كميته فوتسال هیأت‌ فوتبال استان قم از آغاز رقابت 10 تيم مدعي قهرماني در مسابقات ليگ فوتسال جوانان باشگاه‌هاي قم خبر داد.
کد خبر: ۸۸۸۸۹۸۲
|
۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، اظهار کرد: لیگ‌های فوتسال باشگاهی در قم با حضور استعدادها و نخبه‌های این رشته و همچنین بازیکنان با تجربه در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان برگزار می‌شود و هر ساله بازی‌ها جذاب‌تر از دوره‌های قبل است.

وی ادامه داد: به دلیل اینکه تیم‌ قهرمان هر لیگ از فوتسال باشگاه‌های قم به نمایندگی از این استان در لیگ‌های فوتسال باشگاه‌های کشور به میدان می‌روند، بازی‌ها از جذابیت و حساسیت بالایی برخوردار است و بازیکنان بسیار خوبی در ترکیب تیم‌های مختلف به میدان می‌روند.

مسئول کمیته فوتسال هیأت‌ فوتبال استان قم با اشاره به تعداد تیم‌های شرکت کننده در لیگ فوتسال رده سنی جوانان باشگاه‌های قم، اضافه کرد: 10 تیم در این لیگ حضور دارند که بازی‌های خود را به شکل دوره‌ای برگزار می‌کنند تا تیم قهرمان در پایان 9 هفته رقابت مشخص شود.

وی با اشاره به تیم‌های شرکت کننده در لیگ سال 1396 فوتسال جوانان قم، ابراز کرد: تیم‌های آتلیه یاقوت، آرش، مهدی‌یار، مرصاد، آپکو پارس، منتظران، آتلیه‌طهران، ذاکر، ماهان و الوند 10 تیم حاضر در دوره جدید هستند و بازی‌ها از این هفته رسما آغاز خواهد شد.

بمانی عنوان کرد: استارت رقابت‌های لیگ فوتسال جوانان باشگاه‌های قم از روز جمعه 30 تیر ماه در سالن چند منظوره مجموعه ورزشی نخلستان سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) قم زده می‌شود و تیم‌های مدعی قهرمانی در پنج دیدار برابر یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد.

وی تصریح کرد: به دلیل اینکه دو نماینده در لیگ برتر فوتسال بزرگسالان باشگاه‌های کشور داریم و در هر رده سنی نیز تیم‌های قهرمان لیگ فوتسال باشگاه‌های قم در لیگ کشور به میدان می‌روند، انگیزه بسیار بالایی در تک تک بازیکنان شاغل در تیم‌های حاضر در لیگ استان وجود دارد که خود به خود باعث جذابیت بازی‌ها می‌شود.

 

برنامه هفته نخست فصل 1396 لیگ فوتسال جوانان قم:

جمعه 30 تیر در سالن نخلستان سپاه قم

منتظران – آپکو پارس        ۱۵:۳۰

الوند - آتلیه یاقوت             ۱۶:۳۰

ماهان - آرش                   ۱۷:۳۰

ذاکر – مهدی‌یار               ۱۸:۳۰

آتلیه‌طهران - مرصاد         ۱۹:۳۰
ارسال نظرات