خبرهای داغ:
عصر امروز مراسم افتتاح دوره تابستانی جوانه های صالحین شهرستان کارون با حضور سرگرد بختیاری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کارون،رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان کارون،حجت الاسلام حزبیان مسئول معاونت تربیت و آموزش ناحیه مقاومت بسیج کارون،مسئولین محلی و بسیجیان در فرهنگسرای مهدیه کوت عبدالله برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۸۸۹۸۶
|
۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۴

حجت الاسلام خالد حزبیان مسئول معاونت تربیت و آموزش ناحیه مقاومت بسیج کارون در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به برنامه های این دوره گفت: دوره تابستانی جوانه های صالحین در سطح کلیه نواحی استان از جمله ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کارون هر ساله برگزار می شود که این دوره ها شامل کلاس های آموزشی احکام شرعی،مسائل قرآنی،بصیرتی وعقاید در سطوح مختلف راهنمایی،دبیرستان،دانشجو و طلاب ویژه برادران و خواهران است.

حجت الاسلام خالد حزبیان افزود: در کنار کلاس های آموزشی برنامه های اعزام به مشهد مقدس، پارک آبی،استخر،فوتسال ،میدان تیر،اردوهای یک روزه و چند روزه استانی هم برگزار می شود که این برنامه های فوق برنامه در واقع یک کار بسیار خوبی جهت انسجام نیروها و در بعد شکوفایی استعداد ها است.

وی با بیان اینکه در دوره تابستانی جوانه های صالحین 450 نفر تا آخر شهریور ماه به مشهد مقدس اعزام می شوند، گفت: امسال دو اردوی متمرکز داریم که ناحیه مقاومت بسیج کارون این اردوها را بر عهده گرفته است و در اواخر تیر ماه تا اوایل مرداد ماه 250 نفر، 15 مرداد ماه 200 نفر از برادران و 80 نفر از خواهران در شهریور ماه به مشهد مقدس اعزام می شوند.

مسئول تربیت و آموزش ناحیه مقاومت بسیج کارون خاطرنشان کرد: تعدا نفرات شرکت کننده در دوره تابستانی جوانه های صالحین تا آخر شهریور ماه قریب به 1500 نفر هستند که در زمستان نیز دوره های دیگری داریم که این تعداد افزایش پیدا می کند.

حجت الاسلام خالد حزبیان عنوان کرد: شرکت کنندگان در این دوره ها شامل نیروهای مساجد و حلقات صالحینی که در مساجد حضور دارند که این برنامه ها را جهت رشد و انسجام بیشتر آنها برگزار می کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها