اقدام و انتشار عکس یک خانم در کنار یک خواننده فراری در یک روزنامه برای کسب منافع شخصی است
کد خبر: ۸۸۸۸۹۸۷
|
۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت الاسلام تسخیری در مراسم تجمع حامیان حجاب و عفاف و مدافعان حریم خانواده که در مصلی رامسر برگزار شد ضمن قدردانی از برگزاری این مراسم اظهار کرد: باید خدا را شاکر باشیم که در جامعه اسلامی زندگی می کنیم و حکومت آن بر پایه های دین و اسلام قرار دارد.

وی افزود: ۲۱ تیرماه هر سال روز عفاف و حجاب نامگذاری شده است به این دلیل که این امر مهم دینی هم برای مومنین و مومنات یادآوری باشد و هم اینکه بدانیم انتخاب یک زن در اروپا و غرب برای پوشش حجاب موجب آزار و محدودیت او می شود و حتی زنی در کنار همسر و فرزند خود به دلیل انتخاب حجاب در دادگاه با ضرب چاقو به قتل می رسد.
مسئول نمایدگی ولی فقیه در سپاه استان گیلان در ادامه بیان کرد: آنهایی که مدعی حقوق بشر هستند یک انسان را با انتخاب یک دین و عمل کردن به احکامش با او اینگونه عمل کنند و او را در محکمه به قتل می رسانند.

وی تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر در اسلام بسیار مورد توجه است و نیاز ضروری جامعه امروز ما این مقوله می باشد.

وی تاکید کرد: مقام زن و مادر در اسلام بسیار ارزشمند و قابل ستایش است و این مقام بایستی برابر دستورات خداوند حفظ و دارای ارزش باشد.

حجت الاسلام تسخیری حقوق زن در اسلام را بسیار منطقی و دارای ارزش دانست و خاطر نشان کرد: در کشور های غربی آنطوری که مشاهده می شود می بینیم که زن را به عنوان یک کالا تعریف می کنند.

وی افزود: زن در اروپا و کشورهای غرب برای منافع عمومی و تحریک مردان استفاده می شود و زن را به عنوان بهره جنسی و اقتصادی تعریف می کنند اما درمنطق اسلام زن جایگاه رفیعی دارد که این خود گواه ارزش حقوق زن در اسلام است.

وی با اشاره به بهره بردای های جنسی و اقتصادی زنان و دختران در اروپا بیان کرد: در غرب از زنان و دختربچه هایی را که در پرورشگاه هستند به عنوان یک کالا برای منافع شخصی و شرکت های خود استفاده می کنند و با باردار کردن این زنان و سقط جنین چند ماهه آنان از استخوان آن جنین چند ماهه لوازم آرایشی تهیه می کنند و در کشور های آسیای میانه به فروش می رسانند.

مسئول هیات رزمندگان اسلام رامسر در ادامه تصریح کرد: در منطق اسلام اینطور نیست که زن باید حتما در بیرون از خانه پول در بیاورد و از آن طرف هم به مردان توصیه می کند که زن نباید در خانه همانند کنیز باشد و مرد اگر خدمتی در خانه به زن کند خدای متعال ثواب بسیار را برای او در نظر میگیرد و اینطور است که باید دید اسلام چگونه مقام زن را والا و دارای ارزش می داند.
وی خاطرنشان کرد: منطق بهره برداری از جنس زن در ابعاد گوناگون در فرهنگ ورشکسته غرب را امروز می خواهند در کشورهای اصیل اسلامی ترویج کنند.

وی با انتقاد از برخی اقدامات افراد مسئول و دایه دار فرهنگی در کشور و شهرستان رامسر گفت: امروز اگر شما می بینید در یک روزنامه ای در کنار عکس یک خواننده فراری عکس یک خانوم را می زنند برای کسب منافع شخصی است و یا اینکه می بینیم اطلاعیه هایی زده می شود که نیازمند یک خانوم هستیم برای منشی گری و از این دست کارها برای منافع شخصی و بهره برداری از او و مقام او است که اینها با منطق اسلام منافات دارد.

حجت الاسلام تسخیری با بیان اینکه ما در حال جنگیم و این جنگ هزینه هایی دارد اظهار کرد: دشمنان ما قریب ۳۸ سال است که همه نوع جنگ از جمله اقتصادی، فرهنگی و نظامی را بر ما تحمیل کردند تا به اسلام ضربه بزنند اما نتوانستند.

وی افزود: شکست های دشمن باعث شده که آنها روش جنگ را تغییر دهند و می گویند که برای ضربه زدن به ایران اسلامی از چند طریق که اولی آن از طریق اینترنت است و راه دوم را از طریق زنان و مادران تعریف کردند که اگر می خواهیم نظام اسلامی ایران را تغییر دهیم باید مردان را نسبت به زنان و مادران که احترام خاصی برای آنها قائل هستند نسبت به زنان و عفت انها بی تفاوت کنیم به هدف خود می رسیم.

وی تاکید کرد: ای کاش مسئولین شهرستان می آمدند و حرکت نمادین تجمع بانوان با حجاب را تقدیر می کردند زیرا این مراسم مردمی است و دعوتی نیست و آتش به اختیاری که رهبر معظم انقلاب بیان می کنند همین نوع کارهای مردمی و فرهنگی است.

نماینده ولی فقیه در سپاه گیلان بیان کرد: از مسئولین انتظار داریم که به فضای مجازی شهرستان بیشتر توجه کنند و نگذارند که نسبت به ارزش های انقلاب و شهدا توهین شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها