خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج هنرمندان:

بیش از ۱۰۰۰۰۰ نفر عضو سازمان بسیج هنرمندان هستند

رئیس سازمان بسیج هنرمندان با اشاره به اینکه بیش از ۱۰۰ هزار نفر عضو سازمان بسیج هنرمندان هستند، گفت: حدود ۲۵۰ هزار هنرمند در کل کشور در بخش‌های مختلف فعالیت می‌کنند.
کد خبر: ۸۸۸۹۰۰۳
|
۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی روز سه شنبه در دیدار با رئیس سازمان بسیج هنرمندان و جمعی از مسئولان این سازمان که در سالن محراب حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، با اشاره به اینکه انسان باید در شادی‌های اهل‌بیت(ع) شاد و در غم‌های آنان محزون باشد، اظهار داشت: به دلیل اینکه غم‌ها و شادی‌های اهل‌بیت (ع) باهم عجین هستند، انسان هم باید در مصائب اهل‌بیت(ع) غمگین و در شادی‌های آنان خوشحال و مسرور باشد.

وی باز کردن عرصه برای جوانان از سوی مقام معظم رهبری را از الطاف الهی دانست و افزود: باید تجلیل از پیشکسوتان شعر و بازکردن عرصه به روی جوانان از سوی رهبر معظم انقلاب را قدر بدانیم.

امام‌جمعه قم با اشاره به اینکه پیشکسوتان هنر و شعر سرمایه‌های نظام هستند، عنوان کرد: پیشکسوتان هنر و شعر باید از جایگاه رفیعی در جامعه برخوردار شوند، همچنین باید به جوانان هم در این زمینه فرصت داد تا بتوانند در این مسیر رشد کنند.

وی خاطرنشان کرد: پیشکسوتان و بزرگان در عرصه شعر باید با راهنمایی، جوانان را در این مسیر هدایت کنند تا بتوانند با روشنگری در این عرصه به رشد برسند.

همچنین در این جلسه، رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور با اشاره به اینکه بیش از 100 هزار نفر عضو سازمان بسیج هنرمندان هستند، اظهار داشت: حدود 250 هزار هنرمند در کل کشور در بخش‌های مختلف فعالیت می‌کنند.

غلامرضا منتظری بابیان اینکه حضور هنرمندان و ارائه آثار آنان در حرم مطهر حضرت معصومه (س) می‌تواند سبب رشد هنرمندان شود، افزود: محدود کردن هنر نه‌تنها سبب رشد نخواهد شد، بلکه دچار افت و آسیب خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: سازمان بسیج هنرمندان در نظر دارد برای افزودن روحیه معنوی هنرمندان اردوهای زیارتی در قم و حرم حضرت معصومه (س) برگزار کند.
ارسال نظرات