معاون استاندار آذربایجان‌شرقی تاکید کرد؛

استفاده از ظرفیت بزرگ بسیج در عمران و آبادانی روستاها

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی در جلسه ستاد پشتیبانی طرح هجرت بسیج سازندگی، بر استفاده از ظرفیت بزرگ بسیج برای توسعه، عمران و آبادانی روستاها تأکید کرد.
کد خبر: ۸۸۸۹۰۰۹
|
۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی محمدصادق پورمهدی اظهار داشت: با مدیریت و سازماندهی و همکاری ادارات و نهادها و بسیج می‌توان برای توسعه استان گا‌م‌های خوب و اساسی برداشت.

وی افزود: بسیج می‌تواند در راستای مصرف بهینه آب، تغییر الگوی کشاورزی، بهبود تولیدات کشاورزی و روستایی کمک‌های زیادی به دولت داشته باشد.

پورمهدی افزود: با تفاهم و همکاری بسیج و ادارات مرتبط می‌توان در بخش‌های بهداشتی و درمانی، رفاهی، خدماتی، فرهنگی و اجتماعی بیش از گذشته کار کرد.

وی خاطرنشان کرد: بدنه بسیج از نیروهای کارآمد، مومن و متعهد هستند و با وجود این نیروها، پروژه‌ها باید با قیمت کمتر و در مدت زمان مناسب و با کیفیت  بهتر اجرا شوند.

پورمهدی همچنین نظارت مستمر بر پروژه‌ها در طول مدت اجرای آن ها را خواستار شد و افزود: خود بسیج و کارشناسان دستگاه‌ها نیز باید به این امر اهتمام ویژه‌ای داشته باشند تا پس از اتمام پروژه مشکلی پیش نیاید.
ارسال نظرات
آخرین اخبار