مصطفی برزگر
در ناحیه دهلران صورت گرفت،
فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دهلران به همراه جمعی از پرسنا این ناحیه به دیدار خانواده شهدای اطلاعات عملیات شهرستان دهلران رفتند.
کد خبر: ۸۸۸۹۰۳۶
|
۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ علی آبدونی ، فرمانده سپاه ناحیه دهلران ، در این دیدار اظهار کرد: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران برای مسئولان یک افتخار و فرصتی مغتنم و موجب تجدید روحیه برای خدمت به ملت است.

وی خدمت به خانواده‌های شهدا را اقدامی فرهنگی و ارزشمند دانست و افزود: خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان، بزرگترین سرمایه‌های معنوی انقلاب و ملت هستند که یاد آنان اشاعه ارزش‌های ایثار و پایداری در جامعه محسوب می‌شود. در همین راستا دلجویی و دیدار با آنان، ادای دین به ارزش‌های انقلاب است.

فرمانده سپاه ناحیه دهلران با تأکید بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و خدمت‌رسانی به خانواده‌های شهدا، بیان نمود: گرچه با وجود گذشت چند سال از پایان جنگ، این حرکت کند بوده است، اما نشر ارزش‌های معنوی و اخلاقی با شمیم عطر خون شهیدان تأثیر بسزایی در اخلاق جوانان دارد و امید و انگیزه برای مبارزه با استکبار جهانی و همچنین ترویج فرهنگ عاشورایی را به دنبال دارد.

حجت الاسلام مهدی مرادی ، مسئول دفتر ولی فقیه در سپاه ناحیه دهلران ، نیز در این دیدار بیان کرد: هرگونه ورود به عرصه دفاع مقدس به معنای ورود به عالم قدسیانی است که جز با طهارت نمی‌توان در محضر آنان وارد شد چرا که آنان شاهدند و ما مشهود و بازماندگان شهدا نیز دینی بزرگ بر گردن ما دارند و رسیدگی، خدمت‌رسانی، دلجویی و سپاسگزاری از آن‌ها وظیفه‌ای همگانی است.

وی عنوان کرد: نعمت آسایش ، آرامش و امنیت امروز جمهوری اسلامی ایران از برکات رشادت های افرادی است که مخلصانه در دفاع از ارزش های اسلامی و آرمان های اصیل انقلابی جانفشانی کردند.

مسئول دفتر ولی فقیه در سپاه ناحیه دهلران بیان نمود: خانواده شهدا افتخار جامعه و میراث داران انقلاب اسلامی و سرمایه های معنوی کشور هستند و خدمت به آنها افتخاری بزرگ برای مسئولین کشور است.

وی با بیان اینکه هرچه در راه تکریم خانواده های معظم شاهد و ایثارگر تلاش شود کم است، خاطرنشان کرد: خدمت به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران که در راه ارزش های الهی از خودگذشتگی کردند،کاری ارزشمند و نوعی عبادت است.

 

ارسال نظرات