فوتسالیست‌های آذرخش بندرعباس در هفته چهارم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور اولین 3 امتیاز شیرین خود را دشت کردند.
کد خبر: ۸۸۸۹۰۳۷
|
۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان؛در حالی که استارت دیدارهای هفته چهارم از نیم‌فصل نخست مسابقات نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از سه روز پیش زده شد اما فوتسالیست‌های تیم آذرخش بندرعباس عصر امروز در دیداری حساس به مصاف تیم فوتسال هیأت‌ قم رفتند.

این دیدار در شرایطی به میزبانی سال فجر بندرعباس با 20 دقیقه تأخیر برگزار شد که تیم فوتسال آذرخش این روزها در شرایطی کاملا بحرانی بسر می‌برد.

میثم خیام در دقیقه پنجم توانست دروازه هیأت قم را باز کند و بازی را به سود آذرخش جلو بی‌اندازد اما در نهایت در دقایق پایانی نیمه نخست در دقیقه 19 بازی، قمی‌ها توانستند توسط علی عباسی بازی را به تساوی بکشانند و دو تیم به تقسیم امتیازات در نیمه نخست رضایت دادند و مساوی به رختکن رفتند.

با آغاز نیمه دوم، بازی به‌صورت متعادل پیش می‌رفت که در نهایت در دقیقه 40 بازی، تیم آذرخش توانست با ضربه تمام‌کننده میثم برمشوری، بازی تساوی را با نتیجه دو بر یک به سود خود به پایان ببرد.  

دیدار آذرخش بندرعباس و هیأت قم در نهایت با درخشش ساحل‌نشینان با نتیجه دو بر یک به سود آذرخش میزبان پایان یافت تا اولین 3 امتیاز لیگ نوزدهم برای بندری‌ها تلقی شود.


ارسال نظرات