مصطفی برزگر
جانشین سپاه ناحیه ایوان خبر داد؛
جانشین سپاه ناحیه ایوان گفت:دوره آموزشی تکمیلی بسیج با حضور 75بسیجی در شهرستان ایوان آغاز شد.
کد خبر: ۸۸۸۹۰۵۳
|
۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ "عارف یاسمی"؛ جانشین سپاه ناحیه ایوان، در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد:افتتاحیه دوره آموزش تکمیلی بسیج با حضور بسیجیان گردانهای بیت المقدس در شهرستان ایوان برگزار گردید.

جانشین سپاه ناحیه ایوان با اشاره به اینکه در این دوره آموزشی 75نفربسیجیان گردان های بیت المقدس حضور خواهند داشت گفت: این دوره آموزشی 45روزه می باشد که 30روز آن را بسیجیان آموزش های عقیدتی ،حفاظت اطلاعات،جنگ نرم،افزایش توان مقابله با بلایا ...و 15روز دیگر را آموزش های عملی فرا خواهند گرفت.

یاسمی افزود:در این دوره آموزشی دروس نظامی، عقیدتی سیاسی، تاکتیک، آمادگی جسمانی، آئین نامه انضباطی، سلاح شناسی ، قوانین و مقررات، آشنایی با نیروهای مسلح، جنگ نوین، پدافند غیر عامل ،میدان تیر و…با بهره گیری از اساتید مجرب برای بسیجیان تدریس خواهد شد.

یاسمی هدف از اجرای این دوره را بالا بردن سطح توانمندی دفاعی و افزایش اطلاعات نظامی و رزمی بسیجیان برای مقابله با تهدیدات احتمالی دانست و بیان داشت: همه باید برای ایجاد خودباوری و اعتماد به نفس در بین جوانان، ترویج روحیه شهادت طلبی، ترویج انگیزه‌های الهی و ولایت مداری و ایجاد روحیه سلحشوری و ضد استکباری تلاش کنند.

ارسال نظرات