مصطفی برزگر
با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیر المؤمنین (ع)
نشست هم اندیشی آسیب های اجتماعی با حضور حجت الاسلام و المسلمین عباسی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیر المؤمنین (ع)، فرمانده سپاه ناحیه دره شهر و جمعی از روحیانیون برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۸۹۰۶۴
|
۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج ، این جلسه که در محل سالن جلسات فرماندهی سپاه ناحیه دره شهر برگزار شد، حجت الاسلام و المسلمین عباسی عامل اصلی آسیب های اجتماعی را عدم فرهنگ لازم در بین مردم عنوان کرد و افزود: باید برای حل آسیب هایی همچون خودکشی و طلاق ریشه یابی عامل صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: برای نمونه عامل اکثر اختلافات زناشویی منجر به طلاق عدم رضایت طرفین در روابط نزدیک زناشویی است که آن هم برگرفته از تغذیه نامناسب و سبک زندگی است و روحانیت باید با تبیین سبک زندگی درست رسالت خود را انجام دهند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بخش دیگری از بیانات خود از فضای مجازی با تعبیر "لجام گسیخته" یاد کرد که همه جامعه را در بر گرفته است و امروزه به عنوان ابزار رأی آوری نامزدهای انتخاباتی شده است و هرکس که می خواهد رأی بیاورد از آن یاد می کند و با کلیدواژه های "آزادی" و "حقوق شهروندی" سعی در ترویج ارزش های غربی را دارند.

وی افزایش خانه های مجردی، جشن طلاق و مصرف بیش از حد غذاهای آماده و بسته بندی شده را از نمونه های شیوع سبک زندگی غربی برشمرد.

ارسال نظرات