خبرهای داغ:
ناحیه مانه و سملقان:

نخستین جشنواره مالک اشتر / معرفی موفق ترین رده ها

کد خبر: ۸۸۸۹۰۹۴
|
۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲

جامعه ای که ایثار در سطوح گوناگون آن حاکم شود پیروز و سربلند است و هرگز در هیچ تهاجمی و تهدیدی شکست نخواهد خورد. جامعه بدون ایثار یک جامعه بدون حیات، حرارت و نورانیت است.

 به گزارش خبرگزاری بسیج : جشنواره مالک اشتر برای معرفی موفق ترین رده های بسیج با حضور سردار مرتضوی فرمانده سپاه حضرت جواد الائمه (ع)خراسان شمالی و با حضورائمه جمعه شهر(آشخانه-قاضی پیش قلعه)،پرشور بسیجیان ، رده های موفق و برتر در این شهرستان برگزار شد

سردار مرتضوی نخستین جشنواره مالک اشتر ناحیه مانه و سملقان گفت: همه ما مدیون رشادت‌ها و فداکاری‌های خون شهدا و ایثارگران هستیم، چراکه عزت و سربلندی میهن عزیزمان با جانفشانی شهدا و ایثارگری ایثارگران به دست آمده است.

وی در ادامه بیان داشت:تلاش دشمن در این است تا اینکه روح ایثارگری را در نظام اسلامی ما کم رنگ کند چرا که جامعه ای که ایثار در سطوح گوناگون آن حاکم شود پیروز و سربلند است و هرگز در هیچ تهاجمی و تهدیدی شکست نخواهد خورد. جامعه بدون ایثار یک جامعه بدون حیات، حرارت و نورانیت است.

سردار مرتضوی فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه خراسان شمالی در ادامه افزود:انقلاب اسلامی با  دو موضوع مهم روبه رو است اولین موضوع بصیرت دینی است که ماه عسل بصیرت دینی  تشخیص دوست از دشمن است.

وی در ادامه افزود  دومین موضوع که در مقابل بصیرت دینی قرار گرفته است مصیبت دینی است که جای بسیار تحمل ،پیگیری و پیشگیری دارد که خروجی مصیبت دینی تحجر دینی است که با عث ظهور اشعری ها می شود و با تحجر سیاسی است که خروجی آن ظهور معاویه هاست.

فرمانده سپاه استان در ادامه عنوان داشت این خطر همواره در کف انقلاب اسلامی بوده و هست که پاسداران و بسیجیان  و همه کسانی که اعتقاد به ولایت فقیه دارند باید مانع این کار شوند.

سردار مرتضوی  فرمانده سپاه حضرت جواد الائمه (ع) خراسان شمالی در ادامه بیان داشت: سستی و کاهلی و بی تفاوتی دوستان را به عنوان رخوت یاد کردورجعت انقلابیون سابق از انقلاب را یکی از خطرناک ترین موضوع ها اشاره کرد.

فرمانده سپاه استان در پایان افزود :  رده ها و کسانی که جزء برترین های شده اند فکر نکنند که دیگر کار آنها تمام شده و دیگر موقع استراحت است بلکه کار شما سخت تر و دشوار تر شده است و باید بیشتر نسبت به قبل تلاش کنید و با نیت خالص تر و والاتر نسبت به کارهای محوله اقدام کنید.

  در پایان نیز به رده های برتر لوح تقدیر وتندیس  جشنواره اهداء شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار