اصغرنژاد گفت:در تابستان ۹۶ حدود ۸۰۰ دانشجو جهت خدمات رسانی و تعدیل محرومیت به مناطق محروم و کم برخوردار استان اعزام گردیده است.
کد خبر: ۸۸۸۹۱۱۳
|
۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت به نقل از پیک دانشجو، علیرضا اصغرنژاد مسئول جهاد سازندگی بسیج دانشجویی استان گیلان از اعزام دانشجویان گروه جهادی مصباح در روز گذشته از گلزار شهدای رودسر به سمت مناطق محروم اشکورات خبر داد.

وی با بیان اینکه در تابستان ۹۶ حدود ۸۰۰ دانشجو جهت خدمات رسانی و تعدیل محرومیت به مناطق محروم و کم برخوردار استان اعزام گردیده اظهار کرد:  اهم فعالیت آنان در زمینه های عمرانی- فرهنگی و آموزشی- بهداشت و درمان- تبلیغ و ترویجی- اقتصادمقاومتی و زیست محیطی می باشد.

وی افزود:به قطع یقین حضور دانشجویان در مناطق روستایی و بهره جویی از توانایی چانه زنی و مطالبه گری به همراه قدرت ایمان و روحیه جهادی علاوه بر افزایش امید و نشاط اجتماعی مسبب افزایش امکانات رفاهی و فاکتورهای توسعه در این مناطق است.

مسئول جهاد سازندگی بسیج دانشجویی استان با اشاره به کم لطفی بدنه دولتی در چهارسال اخیر، گفت: دانشجویان جهادگر با پیروی از منویات مقام معظم رهبری موفق به ساخت و مرمت مسکن محرومین- ساخت و مرمت مدارس- احداث چندین منبع آب آشامیدنی و بهسازی چشمه- ساخت خانه عالم- اصلاح انهار کشاورزی و … گردیده اند.

اصغرنژاد در پایان گفت:به قطع یقین کارآیی اردوهای جهادی برای همگان اثبات گردیده و دانشجویان علی رغم همه ی کم لطفی ها همچنان اعلام می نمایند که آماده اند دولت محترم را در تحقق رفع محرومیت حداکثری یاری رسانند.

ارسال نظرات