در پی درگذشت حبیب الله کاسه ساز در پیامی ؛

بنیاد فرهنگی روایت، درگذشت حبیب الله کاسه ساز را تسلیت گفت

در پی درگذشت حبیب الله کاسه ساز، مدیر اسبق انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس،در پیامی آثار گران سنگ کاسه ساز را باقیات الصالحات این تهیه کننده خوشنام سینما دانست و درگذشت وی را به خانواده و اهالی سینما تسلیت گفت.
کد خبر: ۸۸۸۹۱۲۵
|
۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳
به گزارش سرویس بنیاد فرهنگی روایت خبرگزاری بسیج ، در پی درگذشت حبیب الله کاسه ساز، مدیر اسبق انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس، بنیاد فرهنگی روایت در پیامی آثار گران سنگ کاسه ساز را باقیات الصالحات این تهیه کننده خوشنام سینما دانست و درگذشت وی را به خانواده کاسه ساز و اهالی سینما تسلیت گفت. 
متن پیام بنیاد فرهنگی روایت به شرح زیر است:
انا لله و انا الیه راجعون
حبیب الله کاسه ساز تهیه کننده خوشنام و متعهد که از «مزرعه پدری» رسول ملاقلی پور تا «اخراجی ها»ی پرطرفدار سینما، از«پروانه ای در مه» تا «شیخ بهایی» و «درچشم باد»، همه، مشحون یاد و یادگاری های اوست، در شب شهادت صادق آل محمد(ص)، از میان ما پرکشید و رفت. 
زندگی سرشار از دغدغه و انگیزه این تهیه کننده متعهد سینمای دفاع مقدس و مدیر کاربلد سینما و آثار گران سنگ وی که در بیش از سی سال از تاریخ سینمای انقلاب، زبان گویای این هنرمند متعهد بوده است، باقیات الصالحاتی هستند که ان شاء الله در دنیای دیگر دستگیر کاسه ساز خواهند بود. 
بنیاد فرهنگی روایت، درگذشت حبیب الله کاسه ساز که از مدیران اسبق این مجموعه فرهنگی نیز بوده و خدمات ارزنده ای را در جایگاه مدیریت انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس و هیئت مدیره شهرک سینمایی دفاع مقدس صورت داده است، را به اهالی سینما که امروز در غم از دست دادن کاسه ساز هستند، و به خانواده وی تسلیت گفته و برای ایشان از درگاه خدای متعال صبر مسئلت می کند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار