پس از کش و قوس‌های فراوان در نامه اي از سوي اداره كل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبيل مجوز راه اندازي نمايشگاه مبلمان تخصصي در شهرستان پارس آباد صادر شد.
کد خبر: ۸۸۸۹۱۳۷
|
۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد به نقل از آران مغان، پس از کش و قوس‌های فراوان در نامه اي از سوي اداره كل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبيل مجوز راه اندازي نمايشگاه مبلمان تخصصي در شهرستان پارس آباد صادر شد.

در نامه اداره كل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خطاب به رئيس اداره صنعت و معدن شهرستان پارس آباد آمده است:

در بازگشت به نامه شماره 125/12/715 مورخ 96/04/27 موضوع برگزاري نمايشگاه تخصصي مبلمان در آن شهرستان توسط شركت نمايشگاهي نگين غرب سورن در نيمه اول سالجاري، به اطلاع مي رساند با عنايت به صورتجلسات و مصوبات كميته نمايشگاهي آن شهرستان، برگزاري نمايشگاه مذكور در چارچوب ضوابط و مقررات و رعايت دستورالعمل هاي نمايشگاهي از نظر اين سازمان بلامانع است.

مجوز ايجاد اين نمايشگاه در حالي در آخرين لحظات از وقت اداري امروز سه شنبه از سوي اداره كل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل صادر و ابلاغ شد كه گفته مي شود اين نمايشگاه از ديروز داير شده است.

گفتني است، به دنبال ايجاد اين نمايشگاه جمعي از بازاريان و فروشندگان لوازم خانگي و مبلمان شهرستان پارس آباد در اعتراض به اين اقدام مسوولان، با امضاي طوماري به امام جمعه پارس آباد كه رونوشت آن به فرمانداري، تعدادي از ادارات و نهادهاي نظامي و امنيتي نيز ارسال شده است، خواستار توقف برپایی نمایشگاه تخصصی مبلمان شده بودند.

 

رونوشت نامه اداره كل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان براي ايجاد نمايشگاه تخصصي مبلمان در پارس آباد

 

 

طومار امضاء شده جمعي از بازاريان و فروشندگان لوازم خانگي به امام جمعه پارس آباد براي توقف اين نمايشگاه

///



ارسال نظرات