خبرهای داغ:
عضو کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس در رابطه با عملکرد آمریکا در قبال برجام، تأکید کرد: عملکرد دولت آمریکا در زمان‌های مختلف ثابت کرده که آن‌ها قابل‌اعتماد نیستند.
کد خبر: ۸۸۸۹۱۵۶
|
۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، حسینعلی حاجی دلیگانی، در رابطه با دو سالگی برجام و عملکرد طرفین این قرارداد بین‌المللی اظهار کرد: در مجموع آنچه که به طرف مقابل دادیم و گرفتیم با هم همخوانی ندارد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در خصوص اینکه چرا دولت در این زمان همچون گذشته به مسائل و دستاوردهای برجام اشاره ای نمی کند، گفت: شاید دولت به اصل موضوع برجام نمی پردازد ولی به حواشی آن توجه دارد به طور مثال برخی از اقدام هایی که در حال حاضر انجام می گیرد را به برکت همان موضوع ربط می دهند.

وی تأکید کرد: هر اقدامی که خلاف منافع ملی باشد قطعاً به ضرر ما خواهد بود.

حاجی دلیگانی در رابطه به اینکه در برخی از رسانه‌ها اعلام شده که خود آقای ظریف هم به زیر پا گذاشتن و عدم پایبندی آمریکا به روح و متن برجام اذعان کرده است، گفت: در مجموع نگاه دولت به این مسائل متفاوت است، آن‌ها یک نوع اعتمادی به طرف مقابل دارند که ما آن نگاه اعتماد را به دشمن نداریم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: عملکرد دولت آمریکا در زمان های مختلف ثابت کرده که آن‌ها قابل اعتماد نیستند.

وی همچنین بر تقویت قدرت بازدارندگی تأکید کرد و گفت: قطعاً این مسئله به عقب نشینی آن‌ها منجر خواهد شد، به طور مثال شاهد بودید زمان تصویب تحریم‌های جدید در سنا مصادف با شلیک های موشک های نقطه زن سپاه علیه گروه تروریستی داعش شد که این مسئله عامل عقب نشینی آن‌ها شد و دیگر خبری از این طرح نیست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها