مدیر کل قرآن ، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش :
مدیر کل قرآن ، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش گفت : در حال حاضر ۷۵۰مرکز تخصصی قرآن کریم توسط آموزش و پرورش در کشور راه اندازی شده است .
کد خبر: ۸۸۸۹۱۹۱
|
۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸

به گزارش خبر گزاری بسیج از اردبیل محمدرضا مسیب زاده در مراسم اختتامیه سی و پنجمین مسابقات قرآن ، عترت و نماز ویژه دانش آموزان دختر گفت : ۷۵۰دالقرآن توسط آموزش و پرورش در کشور راه اندازی شده و در حال فعالیت هستند و اصلی ترین وظیفه این مراکز ترویج فرهنگ قرآن کریم دربین دانش آموزان است .
وی گفت : سی و پنجمین مسابقات قرآن ، عترت و نماز در بین دانش آموزان دختر و پسر با حضور بیش از هزار دانش آموز در اردبیل برگزار شد و در بخش پسران با معرفی ۱۲۰نفر برتر و در بخش دختران نیز با معرفی ۱۲۰دانش آموز دختر به کار خود پایان داد .
مدیر کل قرآن ، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش گفت : بعد از بررسی داوران نفرات برتر این دوره از مسابقات مشخص شدند هرچند در این دوره از مسابقات رقابت برای ما معنی ندارد و از نظر ما تمامی شرکت کنندگان در این مسابقات برتر هستند و این کار ترویج  فرهنگ قرآن بین دانش آموزان است .
مسیب زاده گفت : نفراتی که به مرحله کشوری سی و پنجمین مسابقات قرآن ، عترت و نماز برگزیدگان بیش ار هفت میلیون دانش آموزان بودند که در مسابقات مختلف  شرکت کرده و به این مسابقات اعزام شدند .
وی گفت : برای ترویج فرهنگ قرآن طرح نوریان ، یاوران نماز و آموزش حفظ آیات قرآن مد نظر گرفته و به طور منظم دربین دانش آموزان انجام می گیرد .

خبرگزاری بسیج از اردبیل : کبری عزیزی
ارسال نظرات