خبرهای داغ:
مسئول سیاسی سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین:

همه مسئولین و مردم باید تابع امر ولی فقیه باشند

مسئول سیاسی سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین اذعان کرد: همه مسئولین باید طبق منویات رهبری پیش بروند و تابع امر ولایت باشند تا بتوانند در تمام عرصه ها موفق عمل کنند در غیر اینصورت دچار انحطاط خواهند شد.
کد خبر: ۸۸۸۹۱۹۳
|
۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰

علی کوچک خانی مسئول سیاسی سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین در ارتباط با صحبت های مقام معظم رهبری با محوریت دهه شصت دهه مظلومی است به مصاحبه پرداخت.

وی گفت: مقام معظم رهبری در ارتباط با تبلیغات کاندیدای ریاست جمهوری که مطالب نادرستی عنوان شده بود اشاره کردند و تاکید کردن حکم های اجرا شده در دهه شصت از دستورات امام خمینی(ره) بود که با این کار حضرت امام نقشه ها و توطئه های آنان را سرکوب کردند.

این مسئول اذعان کرد: حضرت امام خمینی(ره) فرموده بودندد اگر  که منافقین و معاندین از کارهای خود پشیمان شده و اظهار ندامت کردن از محاکمه آنان صرفه نظر شود در صورتی که غیر از این باشد باید طبق قانون مجازات و محاکمه شوند.

کوچک خانی با اشاره به وقایع دهه شصت اظهار کرد: بسیاری از اتفاقات ناگور انقلاب اسلامی در دهه شصت رویداده است.

مسئول سیاسی سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین خاطرنشان کرد: ترور شهید بهشتی و 72 تن،ترور رهبری معظم،ترور شخصیت های مذهبی و اسلامی از دیگر جنایت منافقین در دهه شصت می باشد.

این مسئول در خاتمه یادآور شد: همه مسئولین باید طبق منویات رهبری پیش بروند و تابع امر ولایت باشند تا بتوانند در تمام عرصه ها موفق عمل کنند در غیر اینصورت دچار انحطاط خواهند شد.

1003/ت20/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها