سلیمی گفت: قانون تعرفه گذاری خدمت پرستاری اجرا نشده است دولت باید این قانون را اجرایی کرده و دست وزارت بهداشت را باز بگذارد تا با استخدام بیشتر پرستاران فضای کاری برای آنها تلطیف و فشارکاری آنها نیز کم شود.
کد خبر: ۸۸۸۹۲۰۹
|
۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با مرگ 16 پرستار به دلیل فشار کاری زیاد به گفته رئیس کل سازمان نظام پرستاری و سختی کار این قشر اظهار داشت: واقعیت این است که کار پرستاران نه تنها سخت بلکه فوق سخت و فوق العاده است و ما در این رابطه قانون داریم.

این نماینده مجلس خاطر نشان کرد:  پرستاران در این شرایط سخت و پیچیده شب و روز زحمت می کشند و خدمت می کنند و اگر عشق به انسانیت و همنوع نباشد هیچ پرستاری نمی تواند اینگونه خدمت کند.

حجت الاسلام سلیمی خاطر نشان کرد: علیرغم اینکه شغل شریف پرستاری تقریباً نسبت به شغل های دیگر خیلی سخت و حساس است اما هنوز قانون تعرفه گذاری خدمت پرستاری اجرا نشده است لذا دولت باید این قانون را اجرایی کرده و دست وزارت بهداشت را باز بگذارد تا با استخدام بیشتر پرستاران فضای کاری برای آنها تلطیف و فشارکاری آنها نیز کم شود.


ارسال نظرات