مردم دلداه به شهدا برای انتقال این شهید به گلزار شهدای روستای اترا امیری لاریجان از ساعت 16 عصر در مقابل پل قافای آمل مراسم تشییع را آغاز و پس از طی مسافتی طولانی راس ساعت 18 در "اترا امیری لاریجان" (زادگاه سردار شهید آویش) پیکر مبارک شهید را با تشییع آخر با احترام، تدفین خواهند کرد.
کد خبر: ۸۸۸۹۲۱۴
|
۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران،سرهنگ پاسدار عیسی زاده در گفتگو با بسیج از تشییع پیکر از سفر برگشته فرمانده شهید دهه 60 سپاه آمل خبر داد.
جانشین فرمانده سپاه آمل گفت: با بازگشت شهدای گمنام به استان و شناسایی پیکر پاک فرمانده سالهای 60 سپاه آمل، سردار علی اکبر آویش، همزمان با شب شهادت امام جعفر صادق(ع) مراسم وداع با پیکر سردار شهید مازندران، از ساعت 21 چهارشنبه 28 تیرماه بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در حسینیه ثارالله ناحیه مقاومت بسیج آمل با حضور خانواده معزز شهید آویش، خانواده های شهدای شهرستان و مردم همیشه در صحنه برگزار می شود.
سرهنگ عیسی زاده یادآور شد: به منظور تجلیل از مقام شهدا مراسم تشییع پیکر این شهید سرافراز از ساعت 10 روز پنجشنبه 29 تیرماه 96  از مسجد امام رضا(ع)  تا امامزاده ابراهیم(ع) آمل  تشییع و سپس برای اجابت وصیت سراسر حکمت شهید آویش به سوی زادگاهش انتقال می یابد.
جاتنشین فرمانده سپاه آمل عنوان کرد: مردم دلداه به شهدا برای انتقال این شهید به گلزار شهدای روستای اترا امیری لاریجان از ساعت 16 عصر در مقابل پل قافای آمل مراسم تشییع را آغاز و پس از طی مسافتی طولانی راس ساعت 18 در "اترا امیری لاریجان" (زادگاه سردار شهید آویش) پیکر مبارک شهید را با تشییع آخر با احترام، تدفین خواهند کرد.
پاسدارشهید علی اکبر آویش به همراه برادر شهیدش از مبارزان دهه 60 در مقابل گروهک های منافقین و  از جمله حماسه آفرینان آمل (هزارسنگر) به شمار می آید که در صحنه دفاع مقدس علاوه بر فرماندهی سپاه آمل، فرماندهی گردان های عملیاتی خط مقدم جبهه را عهده دار بود.
 سردار شهید آویش در دی ماه 65 و در عملیات کربلای 4 در منطقه ام الرصاص به فوض شهادت نائل گشت و پس از 31 سال پیکر پاکش به همراه شهدای گمنام مورد تفحص قرار گرفت و با انجام موارد DNA (ازمایش برداری از فرزندان و استخوان شهید) شناسایی شد.
   


 


ارسال نظرات
پر بیننده ها