سی و پنجمین مسابقات قرآن عترت و نمازویژه دانش آموزان دختر سراسر کشور با معرفی ۱۲۰نفر از نفرات برتر در اردبیل به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۸۸۸۹۲۱۵
|
۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل مصطفی کافی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش اردبیل در مراسم اختتامیه سی و پنجمین مسابقات قرآن ، عترت و نماز دانش آموزان دختر گفت : سی و پنجمین مسابقات قرآن ، عترت و نماز ویژه دانش آموزان دختر بعد از رقابت امروز ۱۲۰نفر دانش آموز دختر برتر انتخاب و بااهدای لوح و هدایای  تجلیل شد .
وی گفت : این دوره از مسابقات به میزبانی استان اردبیل در بخش دختران و پسران انجام گرفت که شرکت کنندگانی از ۳۳استان کشور حضور داشتند و این میزبانی افتخار بزرگی برای استان اردبیل بود .
 
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل به میزبانی استان اردبیل اشاره کرد و گفت : در بخش میزبانی استان اردبیل عملکرد بسیار خوبی داشته است و بسیار خرسند هستیم که با برگزاری مسابقات قرآنی نقشی در ترویج فرهنگ قرآن و نماز در بین دانش آموزان داشته باشیم .
کافی گفت : آموزش و پرورش استان اردبیل براس ایام تعطیلات دربخش فرهنگی و قرآنی برنامه ریزی منسجمی دارد تا بتواند غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان را به سمت این برنامه ها سوق دهد .
وی گفت : امیدواریم مسابقات بعدی با کیفیت و کمیت بیشتری بر گزار شود و شاهد هر چه بیشتر معرفی چهره های قرآنی  در کشور باشیم.
کافی گفت : در کنار برگزاری مسابقات دانش آموزان شرکت کننده در این دوره از مسابقات از اماکن تاریخی . فرهنگی ، سیاحتی استان از جمله بقعه شیخ صفی اردبیل ، موزه تاریخ طبیعی ، مجتمع گردشگری شورابیل ، و آب گرم سرعین هم دیدن کردند .
در این مراسم از ۱۲۰نفر برتر سی و پنجمین مسابقات قرآن ، عترت و نماز بااهدای لوح قدردانی شد .
 
 
 
خبرگزاری بسیج از اردبیل : کبری عزیزی
ارسال نظرات