مسئول سازمان بسیج عشایری سپاه عاشورا عنوان کرد:
مسئول سازمان بسیج عشایری سپاه عاشورا، گفت: جامعه عشایری به عنوان یکی از تکیه گاههای اقتصاد مقاومتی توانسته است بیش از ۲۰ درصد تولیدات دامی و لبنی استان را تامین نماید.
کد خبر: ۸۸۸۹۲۱۶
|
۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰

به گزارش سرویس بسیج عشایری خبرگزاری بسیج، دومین همایش بزرگ سران، معتمدین و ریش سفیدان عشایر با حضور مدیران کل تعاون، رفاه و امور اجتماعی، تامین اجتماعی، بیمه سلامت، فنی و حرفه ای، بهزیستی، کمیته امدادحضرت امام(ره)، مدیریت درمان تامین اجتماعی، بانک رفاه کارگران، بانک توسعه تعاون، صندوق کارآفرینی امید، صندوق بازنشستگی کشوری، امور روستایی و شوراهای استانداری، امور عشایر استان، ریش سفیدان محلی و صندوق بیمه روستایی و عشایری و با حضور جمع کثیری از سران، معتمدین و ریش سفیدان عشایری در ییلاق شاه بلاغی برگزار شد.

 

"مهندس حسینی" مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ضمن قدردانی از جامعه عشایری خصوصا بسیج عشایری که همیشه در کنار عشایر استان می باشد اظهار کرد: خدمت به مردم خصوصا جامعه عشایری که سفارش شده مقام معظم رهبری می باشد بر همه واجب بوده و باید در خدمت این عزیزان باشیم.

 

در ادامه "اسرافیل نژاد" مسئول سازمان بسیج عشایری سپاه عاشورا ضمن خیر مقدم گویی به تمامی عزیزان حاضر در همایش شمه ای از سیمای عشایری استان و خدمات ارائه شده توسط اداره کل امور عشایری و سازمان بسیج عشایری را یرای اعضاء همایش توصیف کرد.

 

وی در ادامه خواستار ارائه خدمات بیش از پیش دستگاههای اجرایی برای جامعه عشایری شد و تصریح کرد: جامعه عشایری به عنوان یکی از تکیه گاههای اقتصاد مقاومتی توانسته است بیش از ۲۰ درصد تولیدات دامی و لبنی استان را تامین نماید.

 

مسئول سازمان بسیج عشایری سپاه عاشورا از تک تک مدیران خصوصا مدیرانی که دائما با عشایر ارتباط دارند درخواست نمود بیش از پیش با ارائه خدمات بیشتر در خدمت جامعه عشایری باشند و عشایر در رفاه نسبی بدون هرگونه دغدغه به تولیدات خود ادامه دهند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات