صبحت های شنیدنی مردم کوچه وبازار خلخال در جستجوی حسین؛
مردم خلخال اظهار می دارند که باید برای جستجوی حسین مسئولین و نیروهای نظامی و انتظامی باید دنبال سرنخ ربایش حسین باشند نه جستجو در رودخانه .
کد خبر: ۸۸۸۹۲۲۵
|
۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال به نقل از  ازناو ،در حالی که غم واندوه گم شدن حسین علاوه بر خانواده اشت در اذهان عمومی مردم دو شهرستان خلخال و مشکین شهر زادگاه اجدادی حسین اسدی تاثیر گذاشته و تلاش های مسئولین و مردم در جستجوی میدانی در رودخانه هروچایی دیگر نتیجه ای نداشته و مردم در محافل عمومی به دنبال فرضیات و گزینه های دیگری هستند و از مهمترین فرضیات آنان در خصوص حسین اسدی ربوده شده این کودک است.

مردم در کوچه و بازار حرف از ربایش این کودک به دست فرد و یا گروهی حرف زده و اظهار می دارند مسئولین به جای اینکه در رودخانه و مسیر خلخال تا کوثر به دنبال این کودک باشند باید اقدامی اساسی درجستجوی حسین در سایر  مناطق مختلف کشور، استان های را دنبال کنند.  

مردم می گویند شاید حسین گمشده خلخال به دست فردی درسایراستان ها بوده و نباید مسئولین فقط در خلخال به دنبال این گمشده باشند و باید با تعامل پلیس آگاهی کشور ونیروهای انتظامی مستقر در استان ها این گمشده را دنبال نمایند.

عده ای نیز کمک مردم در شبکه های اجتماعی را تاثیر گذار دانسته و خواستار یک کمپین عمومی برای یافتن حسین هستند که شاید حسین گمشده خلخال هم اکنون زنده و در جایی از این کشور پهناور به دست عده ای زندانی باشد و یا بحث فروش وی به خانواده ای مطرح باشد.

حال با جریان یافتن این فرضیات مردم به دنبال جواب هستند و انتظار ودل نگرانی خانواده حسین را دل نگرانی خود می دانند.

مردم می گویند دراین میان نقش اصحاب رسانه و خبر برای ارتباط با مردم تاثیر گذار بوده و شاید با انتشار تصاویر مختلف از چهره حسین در سطح استان های همجوار شاید کسی حسین را در هنگام انتقال از خلخال به شهر دیگر مشاهده و کوچکترین سرنخ تلاش نیروهای انتظامی وامنیتی و اجرایی را به نتیجه خواهد رساند.

مردم خلخال و مشکین شهر در پیام های مختلف ضمن تقدیر از مسئولین اینک خواستار تلاش میدانی در سایر استان ها و ارتباط از طریق  مسئولین سایر مناطق کشور هستندو شاید حق را به مردم داد که اگر حسین را جریان آب می برد باید در 50 تا 100 متری محل غرق شدن در جایی جسد این کودک به چشم دیده می شد و یا اثری از لباس ها و کلاه این کودک یافت می شد.

مردم می گویند حسین در داخل آب نیافتاده است و افرادی که اقدام به دزیدن حسین کرده اند به دنبال منحرف کردن اذهان مردم  بوده تا حسین را از شهرستان دور کنند و حادثه غرق شدن مردم و مسئولین را سرگرم نمایند .

عده ای دیگر از مردم خلخال بر این باورند که شاید پیکر بی جان حسین پس از روزها در داخل آب بودن در کناری توسط حیوانی وحشی ربوده شده و در این فرضیه نیز باجستجوی به شعاع 5 کیلومتر حتما باید اثاری از این کودک پیدا می شد که متاسفانه تمام این فرضیات حدث و گمانی بیش نیست و سر آخر مردم ربوده شدن این کودک را مطرح می کنند که شاید درست ترین گزینه در خصوص حسین گمشده خلخال باشد.

به گزارش ازناو، درخواست خبرنگاران نیز از مردم در خصوص جستجوی حسین این است که لینک موجود محتوای تصاویر حسین را همشهریان و هموطنان به گروه های تلگرامی و کانال های شبکه اجتماعی دوستان وآشنایان خود ارسال کنند تا شاید شهروندی در خیابانی یا در کوچه ای یا درمرکز خرید یا محلی حسین را نه تنها د رخلخال ومشکین و اردبیل بلکه در استان های همجوار مشاهده کرده باشد و تنها یک پیام از دیده شدن حسین در یک گوشه از کشورمی تواند به تمامی انتظارهای مردم پاسخ و خانواده این عزیز گمشده را ازنگرانی خارج سازد.

ارسال نظرات