رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: سال گذشته ۱۴۳ میلیارد تومان تسهیلات به ۱۳۳ واحد تولیدی اردبیل پرداخت شده است.
کد خبر: ۸۸۸۹۲۵۵
|
۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ،‌ سید حامد عاملی در جلسه بررسی وضعیت واحدهای تولیدی اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر از 984 واحد صنعتی موجود در استان در حدود 250 واحد صنعتی اردبیل یعنی 30 درصد واحدهای صنعتی غیرفعال است که نیاز است در این زمینه اقدامات لازم و اساسی مبنای کار قرار گیرد.

وی افزود: راه‌اندازی واحدهای راکد و نیمه‌راکد مهم‌ترین اولویتی است که همه ما به دنبال آن هستیم و امیدواریم با اقدامات انجام یافته بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم و شاهد راه‌اندازی هر چه سریع‌تر این واحدها باشیم، چرا که این موضوع از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و باید مورد توجه واقع شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: با تلاش‌های انجام یافته سال گذشته تسهیلات لازم و مورد نیاز به واحدهای تولیدی اختصاص یافته که این موضوع سبب شده بسیاری از واحدهای راکد مجددا راه‌اندازی شوند و بتوانیم در این زمینه به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

عاملی با اشاره به این که سال گذشته زمینه ایجاد چهار هزار و 300 شغل پایدار در استان به وجود آمده است، بیان کرد: 143 میلیارد تومان تسهیلات به 133 واحد تولیدی اردبیل پرداخت شده است که این اعتبار تا حد قابل توجهی توانسته مشکلات را کاهش دهد که امیدواریم امسال نیز این وضعیت به همین منوال ادامه یابد.

وی تصریح کرد: از مسئولان و دستگاه‌های اجرایی مربوطه انتظار داریم در ارائه تسهیلات و راه‌اندازی مجدد واحدهای راکد و نیمه‌فعال همکاری و مشارکت‌های همه‌جانبه‌ای داشته باشند تا بتوانیم از این طریق به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم و شاهد بهبود وضعیت موجود باشیم.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات