به مناسبت هفته عفاف و حجاب؛

حجاب برای یک زن حکم مروارید درون صدف را دارد/ چادرم را خیلی دوست دارم

گفتگو با دوتن از نوجوانان اهل آستانه اشرفیه که چادر را به عنوان حجاب برتر انتخاب نموده اند.
کد خبر: ۸۸۸۹۲۹۹
|
۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸

دونوجوان بسیجی پایگاه حکیمه بسیج خواهران فاطمیه)س( کیاشهر در گفتگو با خبرگزاری بسیج از آستانه از چادری شدنشان گفتند: احساس غرور میکنم، احساس می کردم نگاه های همه به سمت من است.

فاطمه عیسی پور نوجوان اهل آستانه اشرفیه است که سال گذشته چادر را به عنوان حجاب برتر پذیرفت، عنوان کرد: از اواسط سال94 دراین باره تحقیق نموده و مطالب زیادی خواندم ونهایتاً به تصمیمم جامه عمل پوشاندم.

وی همچنین علت انتخاب چادر را احساس امنیت دانست وافزود: باچادرم احساس غرور میکنم، حس میکنم خیلی بزرگ شده ام.

این نوجوان بسیجی درخصوص مشوق ها و حامیان او در این انتخاب اظهار داشت: حامی و مشوق اصلی من مادرم وفرمانده پایگاه مان هستند که در این تصمیم یاری گر من بودند.

عیسی پور با بیان اینکه احساس میکنم درجامعه دارای شخصیت و جایگاه شده ام اظهار کرد: احساس خیلی خوبی دارم، یه جورایی فکرمی کنم خانم شده ام، خلاصه باچادر حس بزرگ شدن دارم.

نوجوان محجبه بسیجی به عنوان کلام آخر گفت: دوست دارم دخترهای هم سنم حجاب را رعایت کنند، و در آخر اضافه کرد: حجاب برای یک زن حکم مروارید درون صدف را دارد.

 
 حجاب برای یک زن حکم مروارید درون صدف را دارد/ چادرم را خیلی دوست دارم

محدثه حافظی دیگر نوجوان محجبه بسیجی از زمان انتخاب چادر به عنوان حجاب برتر گفت: ازوقتی که به سن تکلیف رسیدم چادر را به عنوان حجاب خود برگزیدم.

حافظی علت انتخاب چادر را در دید همگان بودن بیان نمود وافزود ؛حس میکردم نگاه های همه به سوی من است.

نوجوان محجبه بسیجی مشوق وحامی خودرا مادر وفرمانده پایگاهش دانست وگفت: مادرم مشوق اصلی و فرمانده پایگاه بسیج نیز در معرفی این پوشش بسیار کمکم کردند و همه ی دوستان، آشنایان و اقوام هم تشویقم می کنند.

نوجوان محجبه بسیجی با بیان اینکه دوست دارم دخترهای هم سن من نیز حجاب را رعایت کنند افزود: من چادرم را خیلی دوست دارم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار