مدیر کل صنعت معدن و تجارت با تاکید بر اینکه مهم ترین هدف حوزه صنعت کاهش نرخ بیکاری است اظهار کرد: با افزایش صادرات، تولید نیز با افزایش رو به رو خواهد شد و این امر موجب ایجاد شغل در استان می‌شود.
کد خبر: ۸۸۸۹۴۰۴
|
۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ نعیم امامی در گفت‎‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به راه‌اندازی واحدهای صنعتی تعطیل و نیمه فعال در استان عنوان کرد: طی جلسات اقتصاد مقاومتی که با حضور استاندار و مسئولین استانی برگزار می‌شود تعدادی از این واحدهای غیر فعال راه اندازی شده است.

وی با اشاره به اخراج کارگران اخیر در چند کارخانه استان افزود: برخی از کارخانه‌ها به دلیل از دست دادن بازار فروش تعدادی از کارگران خود را اخراج کرده اند که برای حل این مشکل راه حل‌هایی همچون تغییر تولید و تغییر در بازار فروش به مسئولین امر داده شده است و این راه حل‌ها در حال اجرایی است.

این مسئول خاطرنشان کرد: برخی از کارخا‌نه جات با اعلام ورشکستگی از مزایای آن استفاده می‌کنند و برخی نیز در گذشته با دریافت وام‌هایی بیش از یک صد میلیارد تومان این مبالغ رابعد از دریافت در جهت تولید کارخانه مربوطه استفاده نکرده اند و طبق پیش‌بینی‌ها در کارخانه‌های اتومبیل سازی و ...سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

مدیر کل صنعت معدن و تجارت استان به صدور مجوز واحد صنعتی در استان اشاره کرد و افزود: بیش از هزار و 42 مجوز واحد صنعتی در چهارمحال و بختیاری صادر شده است که با راه‌اندازی این تعداد واحد شاهد ایجاد 20 هزار شغل در استان خواهیم بود.

ارسال نظرات