در همایش ملی جهادگران ، گروه جهادی امام حسن عسگری(علیه السلام) استان چهارمحال و بختیاری به عنوان گروه جهادی برتر بسیج دانشجویی کشور شناخته شد.
کد خبر: ۸۸۸۹۴۰۹
|
۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ در همایش ملی جهادگران بسیج دانشجویی کشور که با حضور مسئولین گروههای جهادی برگزار گردید از گروههای جهادی برتر تجلیل به عمل آمدکه در این  همایش ،در بین 6 گروه جهادی برتر کشور،گروه جهادی امام حسن عسگری(علیه السلام) بسیج دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری با مسئولیت مهندس رضا ابراهیمی به عنوان گروه  جهادی برتر  شناخته شد.

مهندس بسیجی رضا ابراهیمی در این خصوص گفت : اهمیت اردوهای جهادی فراتر از ساخت و ساز، رسیدگی به محرومان و حتی اقتصاد مقاومتی است چرا که این اردوها کارخانه بزرگ انسان سازی هستند و انسان‌ها با خدمت به محرومان و آشنا شدن با دردهای مردم از آسیب‌های آینده مصونیت پیدا خواهند کرد.

وی در ادامه افزود  : به نظر بنده  مهمترین علت و دلیل برتری گروه جهادی امام حسن عسگری (علیه السلام)، ساده زیستی، پرهیز از اصراف و تبعیض و پیوند قلبی عمیق بین بسیجیان و مردم مناطق محروم است که می بینند  ارزشی ترین نیروهای انقلاب بی هیچ منتی در خدمت آنها هستند .

ابراهیمی خاطر نشان کرد : مشکل امروز جامعه این است که برخی از مسئولان با درد مردم بیگانه هستند و در این اردوها خدمت به مردم و مستضعفان در وجود جهادگران نهادینه می‌شود.

ارسال نظرات