در ادامه طرح جوانه های صالحین ، کلاس احکام و تفسیر قرآن وِیژه اعضای جوانان و نوجوانان برادر روستای کرخنگان در محل مسجد این روستا در حال برگزاری است.
کد خبر: ۸۸۸۹۴۴۲
|
۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰

به گزارش خبرنگار حوزه مقاومت بسیج عشایری ثارالله از خاتم، هدف از برگزاری این مراسم غنی سازی اوقات فراغت بسیجیان و بالا بردن روحیه بشر دوستی، آیین روزه داری ، سطح دینی و آشنایی یا احکام در بین اعضای جوانان و نوجوانان می باشد.

به همت حوزه مقاومت بسیج عشایری ثارا...، کلاس مفاهیم قرآن ویژه نوجوانان بسیجی روستای کرخنگان در مسجد این روستا در حال برگزاری است.

سعید زینلی مسئول تعلیم وتربیت حوزه ثارا... در خصوص این طرح گفت:هدف از اجرای این طرح استفاده مطلوب از فرصت تابستان برای انسجام بخشی به حلقه های صالحین و نیز رشد و تعالی اعضای حلقه ها و سازندگی فکری و روحی جوانان و نوجوانان با مفاهیم قرآن است.

وی با اشاره به اینکه این طرح با شعار و محوریت نشاط و تعالی در پرتوقرآن از تیرماه آغاز و تا پایان شهریورماه سال جاری ادامه خواهد داشت،افزود: بهره گیری از مفاهیم و تعالیم قرآنی باید در اجرای طرح جوانه های صالحین به صورت ویژه مورد توجه مربیان قرار گیرد تا از این طریق و آموزش قرآن به جوانان و نوجوانان قرآن از مهجوریت بیرون آید و بیشتر فرهنگ قرآنی در جامعه ترویج و گسترش پیدا کند.

ارسال نظرات