یادواره شهدای شهیدیه با همکاری هیات های مذهبی و تشکل های مردمی در حسینیه اعظم این محله برگزار می شود.
کد خبر: ۸۸۸۹۴۵۸
|
۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد، سید مصطفی آقایی فرمانده حوزه مقاومت بسیج سه روح الله شهرستان میبد در خصوص برگزاری اینیادواره شهدا گفت: ستاد یادواره شهدای محله شهیدیه شهرستان میبد متشکل از هشت کمیته اجرایی می باشد که عمدتا از هیات های مذهبی این محله هستند و با همکاریحوزه مقاومت بسیج سه روح الله برگزاری اینیادوراه را بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه این مراسم طبق سنوات گذشته در سالروز شهادت رئیس مذهب تشیع امام صادق(ع) برگزار می شود اظهار داشت: این مراسم در روزهای۲۹و۳۰ تیرماه و با سخنرانی خطیب توانا حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری و مداحی حاج مجتبی رمضانی و روایتگری حجت الاسلام میرزاده برگزار خواهد شد.

آقایی تصریح کرد: در حاشیه این مراسم، نمایشگاهی با عنوان همراه با انقلاب و همگام با شهدا برگزار خواهد شد که شامل ۱۶ غرفه از جمله غرفه های عفاف و حجاب، هوا و فضا، شهدای مدافع حرم و نقش زنان در دفاع مقدس می باشد.

او همچنین یکی از خصوصیات منحصر بفرد و مهم مراسم امسال را استفاده از ظرفیت تمام اقشار مردمی و تشکل‌ها و هیات های مذهبی در برگزاری این مراسم عنوان کرد و افزود: امسال سعی کردیم تا با استفاده از تمام پتانسیل های موجود در محله شهیدیه اعم از هیات های مذهبی و تشکل های مردمی و اقشار مختلف مردم اینیادواره را برگزار کنیم تا هم یک کار تشکیلاتی انجام شده باشد و همه حول محور شهدا جمع شوند و یک وحدت بین نیروهای انقلاب شکل بگیرد و مطمئنیم این کار باعث برگزاری باشکوه تر اینیادواره خواهد شد.

آقایی تاکید کرد: تمام مخارج و هزینه های این مراسم کاملا مردمی و از طرف خیرین پرداخت میشود.

اوی در پایان از تمام مردم شهید پرور شهرستان میبد درخواست کرد تا با حضور خود در این مراسم یاد و خاطره شهدا را زنده و گرامی دارند.

لازم به ذکر است شهرستان میبد بیش از ۵۰۰ شهید تقدیم انقلاب کرده است که بیشترین شهید از محله شهیدیه با ۶۶ نفر شهید می باشد و همچنین این محله زادگاه مرحوم آیت الله اعرافی و خردسال ترین شهید دفاع مقدس، شهید ذوالفقاری می باشد.

ارسال نظرات