کارشناس مسائل سیاسی در نشست روشنگری حوزه معصومیه(س) ناحیه روح الله:

مسئولین با اتحاد و همبستگی علیه استکبار جهانی موضع گیری نمایند

نهضت روشنگری حوزه معصومیه (س)ناحیه روح الله یزد در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) شهرک طوبی با شرکت 180 نفر از بسیجیان و مردم همراه با سخنرانی حجت الاسلام یاوری برگزار گردید.
کد خبر: ۸۸۸۹۴۶۵
|
۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد،حجت الاسلام یاوری در این جلسه گفت:به فرمودة مقام معظم رهبری غربیها قابل اعتماد نیستند و ما باید بر توانمندیهای خودمان تکیه کنیم.

وی با اشاره به آیه 104 سورة نساء که می فرماید:نباید از تعقیب کردن در کار دشمنان سستی و کاهلی کنید که اگر شما از آنان به رنج و زحمت می افتید آنان نیز از دست شما رنج می کشند با این فرق که شما به لطف خدا امیدوارید و آنها امیدی ندارند و خدا دانا و حکیم است.

این کارشناس مسائل سیاسی افزود:در تاریخ اسلام از طرف دشمنان اسلام تحریمهای به مراتب سخت تری بر مسلمانان تحمیل می شد که نمونة آن سه سال محاصره مسلمانان در درة شعب ابی ابیطالب(ع)بود بطوریکه ناله و صدای گرسنگی کودکان از دور شنیده می شد.در جنگ صفیّن آب را بر امیرالمؤمنین(ع) و سپاهش بستند و عده ای جاهل حرف ابوموسی اشعری را بر امیرالمؤمنین(ع) ترجیح دادند نکند الان هم عده ای حرف دیگران را بر رهبری ترجیح دهند.در کربلا هم سپاه اسلام را تحریم کردند آب را بر امام حسین(ع) و یارانش بستند ولی سپاه اسلام تسلیم نشد.

ارسال نظرات