گروه‌های برتر مسابقه سرود پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا علیه‌السلام از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معرفی شدکه کانون استان زنجان نیز یکی از این استان ها بود.
کد خبر: ۸۸۸۹۴۶۸
|
۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، این گروه‌های برتر بخش «سرود» کودک و نوجوان اشعاری متناسب با سیره رضوی را انتخاب کرده بودند.

در این مسابقه، 5هزار و 845 نفر با ارایه 457 اثر از مراکز فرهنگی و هنری کانون سراسر کشور شرکت کردند که از این تعداد 86 اثر به دبیرخانه کشوری جشنواره رضوی ارسال شد.

در این مسابقه،9 اثر به عنوان برگزیده و 5 اثر شایسته تقدیر شناخته شد که اثر مرکز فرهنگی هنری شماره 3 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان‌ زنجان نیز با یک اثر برگزیده این مسابقه از جشنواره رضوی شد.

گروه‌ دیگری از مرکز فرهنگی هنری شماره 4 کانون استان زنجان نیز با یک اثر در این مسابقه شایسته تقدیر شناخته شد.

مهدی محمدیان، آذر مشهدی و شیرین سیداحمدی داوری بخش سرود پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) را بر عهده داشتند.

آیین پایانی پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(علیه‌السلام)، در روز جمعه 13 مرداد 1396، هم‌زمان با ولادت این امام مهربانی در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

فراخوان کلی کارگروه کودک و نوجوان پانزدهمین جشنواره امام رضا(ع) شامل بخش‌های فرهنگی (نشریه‌نگاری، کتاب‌سازی، کاردستی) ویژه‌ی کودک و نوجوان، (قصه‌گویی) ویژه‌ی بزرگ‌‌سال، ادبی (شعرسرایی) ویژه کودک و نوجوان (داستان‌نویسی) ویژه کودک و نوجوان و بزرگ‌سال و هنری (سرود، پویانمایی) ویژه کودک و نوجوان در پایگاه اطلاع رسانی کانون به نشانی www.kanoonnews.ir منتشر شده بود.

اسامی کامل برگزیدگان بخش «سرود» کارگروه کودک و نوجوان پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(علیه‌السلام)، نیز در پایگاه خبری کانون منتشر شده است.

ارسال نظرات