در راستای توانمند سازی بانوان حاشیه شهر:

کارگاه چرم دوزی ویژه بانوان درشهر زاهدان افتتاح شد

با هدف توانمند سازی بانوان گارگاه آموزشی چرم دوزی به مدت یک ماه در حاشیه شهر زاهدان دایر شد
کد خبر: ۸۸۸۹۴۸۳
|
۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۹
کارشناس اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه زاهدان در گفتگوباخبرگزاری بسیج از استان سیستان و بلوچستان اظهارداشت: بسیج از ابتدای تأسیس و تا آخرین نفس، یک تفکر و یک فرهنگ بوده، هست و خواهد بود؛ بنابراین برای ترویج الگوهای مبتنی بر سبک ایرانی اسلامی و تحقق اقتصاد مقاومتی وارد عرصه کار شده‌ و با یک مهندسی رسانه‌ای درست و کار هماهنگ و همسو خواهد توانست فرهنگ کار و تلاش را در کشور احیا کند.
وی افزود: مشکلات اقتصادی در چند سال اخیر یکی از اصلی‌ترین معضلاتی است که مسئولین و مردم با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، این مشکلات که با برنامه‌ریزی استکبار جهانی هدایت می‌شود حوزه‌هایی مانند امنیت غذایی، سلامت و بهداشت، امنیت روانی اجتماعی و ... را شامل می‌شود که آثاری مانند بیکاری، افسردگی پنهان، عدم شادابی در جوانان را به‌وجود آورده است یکی از اولویتهای بسیج سازندگی توجه به حاشیه شهر و تلاش برای رفع آنها از طریق ویژه برنامه های مختلف است.
مهدی فرا هی شهری بیان کرد: در این مرحله از انقلاب اسلامی در لبیک به فرمان امام خامنه‌ای عزیز بسیج دوباره خط شکنی می‌کند و به سرعت حضوری فعال در اقتصاد مقاومتی را در پیش می‌گیرد.
کارشناس اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه زاهدان بیان کرد:  یکی از اولویتهای بسیج سازندگی توجه به حاشیه شهر و تلاش برای رفع محرومیت وتوانمند سازی  آنها از طریق ویژه برنامه های مختلف است.
وی با اشاره به اینکه  ارائه آموزش های اشتغال آفرین در قالب کارگاههای آموزشی از جمله برنامه های این نهاد است  افزود: با این اقدام زمینه برای اشتغال افراد فراهم شده و معضلات ناشی از بیکا ی در جامعه کاهش می یابد.
فراهی شهری تصریح کرد: در این کارگاه چرم دوزی و تولید کیف و جاکلیدی توسط مربیان بسیجی آموزش داده می شود

وی در پایان خاطرنشان کرد:  بانوان میتوانند با شرکت در این دوره های آموزشی زمینه توانمندی خود را فراهم نمایند وپس از اتمام دوره  نسبت  به ایجاد کسب و کارهای خانگی  اقدام نمایند
ارسال نظرات
آخرین اخبار