خبرهای داغ:
بیانیه سازمان تبلیغات اسلامی گلستان در خصوص فصلنامه استارباد:
سازمان تبلیغات اسلامی گلستان در بیانیه خود نوشت : این فصلنامه درجایی با توهین به حضرت‌امام‌خمینی(ره) او را رهبر 13ماهه اواخر انقلاب معرفی نموده و یاران با وفای حضرت امام (ره) را افرادی بی‌سواد و انقلابی‌نما یاد می کند.آیا مطالب مذکور دهن کجی به مقدسات انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران نیست؟!
کد خبر: ۸۸۸۹۴۹۶
|
۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، متن بیانیه تبلیغات اسلامی گلستان در واکنش به مطالب فصلنامه استارباد به شرح ذیل است:

فصل نامه استارباد در شماره جدید خود مطالبی موهن و انحرافی تحت عنوان (( در پیرامون انقلاب 57)) به چاپ رسانده است و به معمارکبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)  مطالب ناروایی را منتسب کرده و سازمان منافقین را تطهیر و از آن تمجید نموده است.

این فصل‌نامه معلوم نیست با استناد به چه منابعی، این نوشتار را فراهم کرده است و با نگاه وارونه به هدایت رهبری انقلاب اسلامی، تصریحاٌ در صفحه 129 فصل‌نامه اظهار می‌دارد:

" من معتقدم که در سطح ملی، جفایی به نیروهای دیگر است که ما انقلاب ایران را به علت اینکه آیت الله خمینی(ره) در عمر 13 ماهه انقلاب و موج عظیمی که ایجاد شد و توانست سخنگو و رهبر نارضایتی‌ها و اعتراضات مردم شود، نباید انقلاب ایران را صرفاٌ انقلاب و نهضت روحانیت بدانیم و ... "  آیا این‌گونه بیانات سخیف درباره انقلاب اسلامی و رهبری آن  با وجود نقش رهبری امام خمینی  (ره ) از سال 41 13 به بعد ، دلالت بر غرض ورزی سیاسی نسبت به انقلاب و رهبری آن ندارد؟! و تلویحاٌ با کمال تاسف می گوید:  آیت الله خمینی از دی ماه سال 56 به بعد رهبر و سخنگوی انقلاب شده است! این بدان معناست که امام خمینی(ره) انقلاب را مصادره کرده است  و در واقع انقلاب متعلق به دیگران است.

این فصلنامه درجایی با توهین به حضرت‌امام‌خمینی(ره) او را رهبر 13ماهه اواخر انقلاب معرفی نموده و یاران با وفای حضرت  امام (ره) را افرادی بی‌سواد و انقلابی‌نما یاد می کند.

نشریه مذکور با وقاحت تمام در مطلب خود سعی بر آن دارد سازمان منافقین را که با حمایت استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی جنایات بیشماری را از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون مانند ترور افراد مسلمان و حزب اللهی و همراهی با رژیم متجاوز صدام رقم زده است تطهیر نماید.

خیلی از افراد نسل جوان و نوجوان استان گلستان شاید ندانند که تعدادی از منافقین آدم کش و جاسوس به واسطه جنایت‌هایی‌ که مرتکب شده بودند بدست عدالت اعدام شدند و عده‌ی زیادی از آنها به خارج ازکشور گریخته‌ و در دامن حکومت های مرتجع منطقه و کشورهای اروپایی ، آمریکایی و صدام جنایتکار برضد ملت آزادیخواه ایران اسلامی تیغ کشیده و در حال حاضر نیز مشغول توطئه هستند.

امت اسلامی گلستان هرگز فراموش نخواهند کرد زمانی را که مردم برای کشور ایران تحت لوای ولی فقیه جان می دادند ، منافقین از خدا بریده چطور برای ایجاد حکومتی خود مختار در کشور، جنگ داخلی به راه‌انداختند . آیا مطالب مذکور دهن کجی به مقدسات انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران نیست؟!

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها