خبرهای داغ:
معاون فرهنگی و تربیتی سازمان زندان های کشور عنوان کرد
معاون فرهنگی و تربیتی سازمان زندان های کشور گفت: با توجه به ارزیابی های صورت گرفته استان همدان جزو هفت استان برتر کشور پیرامون اقدامات فرهنگی و تربیتی است.
کد خبر: ۸۸۸۹۵۰۰
|
۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۳
استان همدان جزو 7 استان برتر کشور پیرامون اقدامات فرهنگی و تربیتی
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام محسن ربانی در آئین اختتامیه دوره آموزشی آشنایی عملی با مراکز تامینی و تربیتی ویژه روسای فرهنگی و تربیتی زندان های کشور در همدان ضمن تقدیر از زحمات اداره کل زندان های استان همدان در برگزاری بسیار خوب دوره آموزشی، فعالیت های فرهنگی و تربیتی صورت گرفته در زندان همدان را مطلوب ارزیابی کرد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به فضای بسیار مناسب زندان همدان، حضور نیروهای کارشناس و آشنا به امور و اقدامات و فعالیت های فرهنگی و تربیتی انجام گرفته در این مجموعه، امید است در آینده شاهد ارتقاء و پیشرفت هر چه بهتر این مجموعه در برنامه های فرهنگی و تربیتی باشیم .

معاون فرهنگی و تربیتی سازمان زندان های کشور افزود: این دوره سه روزه زمینه ای را برای تبادل نظر و انتقال تجربیات در حوزه فرهنگی و تربیتی زندان های کشور فراهم کرد.

وی همچنین در ادامه سخنان خود از مدیر کل زندان های همدان به عنوان مدیری فرهنگی نام برد و افزود: توجه ویژه مدیر کل زندان های همدان به برنامه های فرهنگی و تربیتی مثال زدنی است و موجب شده که این مجموعه با تعامل، همدلی و همکاری بسیار خوب موجب رشد و پیشرفت این مجموعه شوند.

ربانی همچنین در ادامه سخنانش گفت: با توجه به ارزیابی های صورت گرفته استان همدان جزو هفت استان برتر کشور پیرامون اقدامات فرهنگی و تربیتی است.

وی از ارائه تقویم جدید برنامه های فرهنگی و تربیتی ویژه سربازان وظیفه خبر داد و گفت: برنامه های فرهنگی و تربیتی ویژه ای برای سربازان وظیفه در نظر گرفته شده است چراکه سربازان وظیفه مخاطبان خاصی هستند و در معرض آسیب های زیادی هستند و انجام این گونه برنامه ها بسیار ضروری است.

معاون فرهنگی و تربیتی سازمان زندان های کشور همچنین کمبود اعتبارات، فضا و نیروی متخصص را از مشکلات حوزه کاری ادارات فرهنگی و تربیتی زندان های کشور عنوان کرد.

در ادامه نیز نمایندگان هر یک از کارگروه ها به بیان نقطه نظرها و پیشنهاد های اعضای مربوط به کارگروه خود در رابطه با بازدید از زندان همدان پرداختند که هر سه کارگروه حضور کارشناسان خبره و مجرب در زمینه های هنری ،امور کتابخانه و سیمای زندان را از نقاط قوت زندان همدان عنوان کردند .

گفتنی است؛ دوره آموزشی آشنایی عملی با مراکز تامینی و تربیتی ویژه روسای فرهنگی و تربیتی زندان های کشور به مدت سه روز در 26الی 28 تیر ماه سال جاری در همدان به میزبانی اداره کل زندان های استان همدان برگزار شد .

انتهای پیام/

ارسال نظرات