جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان:
جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت:متاسفانه با استفاده از شرکت های خارجی و کنار گذاشتن ظرفیت های داخلی وبخش خصوصی ،سرمایه گذاری های کشور به سمت وسوی دیگری منحرف شد.
کد خبر: ۸۸۸۹۵۰۱
|
۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار حبیب اله توکلی جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در حاشیه مراسم تکریم ومعارفه فرمانده سپاه ناحیه پلدختر با انتقاد از اظهار نظرهای برخی ها در داخل بر علیه سپاه پاسداران اظهار داشت:سپاه پاسداران از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی و یادگار ارزشمند امام(ره) است که ماموریت حفاظت و حراست از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی وانقلاب را برعهده دارد.


وی با اشاره به کارنامه درخشان 38ساله سپاه پاسداران عنوان کرد:سپاه بر اساس وظایفی که قانون بر عهده آن گذاشته برای پیشبرد نظام در بخش های مختلف اقتصادی،عمرانی و فرهنگی می تواند حضور پیدا کند.



جانشین فرمانده سپاه لرستان با بیان اینکه مباحث مطرح شده بر علیه سپاه که مظهر اقتدار نظام جمهوری اسلامی با روحیات بچه های انقلاب سازگار نیست عنوان کرد: امروز تصاویر شهدا که بزرگ شده همین سپاه پاسداران هستند در کوچه،خیابان ومحافل نصب شده است.


توکلی با اشاره به رشادت و دلاورمردی های رزمندگان پلدختر در دوران دفاع مقدس ادامه داد:رزمندگان وشهدای زیادی همچون شهید شکارچی و گردان شهدای این شهرستان در دفاع از کیان انقلاب اسلامی ایثار وجانفشانی کردند.

وی ادامه داد:در زمانی که این حرف ها بر علیه سپاه مطرح می شد یکی از بزرگان سپاه اعلام کرد که اگر می خواهید عیبی در خصوص سپاه بگویید به ما ربط دهید و به پای سیستم نگذارید.


جانشین فرمانده سپاه لرستان با اشاره به تعابیر حضرت امام(ره) در خصوص سپاه پاسداران گفت:حضرت امام (ره) در زمانی که هجمه هایی بر علیه سپاه بود سخنانی ارزشمندی را با این عنوان که "اگر سپاه نبود ،نظام هم نبود"بیان می کردند.

وی با تاکید براینکه سپاه با ارتش 20میلیونی در قلب ملت ایران جای دارد و افزود:امروز بسیج و سپاه در اصناف و اقشار مختلف مردمی از قبیل پزشکی،دانشجو،طلاب،دانشگاهی،عشایر،کارگر،کارمندی و ..وجود دارد و برای پیشرفت نظام در حال تلاش هستند.


سردار توکلی عنوان کرد:برخی ها در داخل با بیان مسائلی به دنبال تضعیف سپاه پاسداران هستند که این خود همان بازی کردن در زمین دشمن است.

وی با اشاره به تصویب تحریم های جدید علیه ایران وسپاه پاسداران در کنگره سنای آمریکا با موافقت419نماینده تصریح کرد:مخالفان نظام این چنین به صورت آشکار برعلیه ما اقدام می کنند و در مقابل هم برخی ها در هم نوایی با آنها اینچنین سپاه پاسداران را تضعیف می کنند که این همان خنجر زدن از پشت توسط خودی ها است.

جانشین فرمانده سپاه لرستان با اشاره به نشست اخیر مخالفان نظام جمهوری اسلامی در فرانسه یادآورشد:سخنرانان اجاره ای و شرکت کنندگان کرایه ای این نشست ضد ایرانی با تصویب برنامه هایی از قبیل تغییر نظام جمهوری اسلامی،جلوگیری از نفوذ ایران اسلامی،تضعیف سپاه پاسداران و برگزاری مجمع بعدی در ایران مخالفت خود را با نظام و انقلاب بار دیگر به صورت آشکار اعلام کردند .

وی اتحاد وانسجام را در بین ارکان نظام لازم و ضروری دانست و افزود:تضعیف مسئولان نظام به نفع کشور نیست و بلکه این اقدامات فقط باعث خوشحالی دشمنان نظام می شود.


توکلی در ادامه با تاکید براینکه قرارگاه خاتم (ص) ظرفیت عظیمی برای کشور است اضافه کرد:این قرارگاه به دستور رهبر انقلاب برای سازندگی و محرومیت زدایی با وجود ظرفیت عظیم نیروی انسانی وامکاناتی تشکیل شد.


وی میدان دادن به شرکت های خارجی و عدم توجه به بخش خصوصی داخلی برخلاف دستورات رهبر انقلاب است گفت:متاسفانه با استفاده از شرکت های خارجی و کنار گذاشتن این ظرفیت های داخلی وبخش خصوصی ،سرمایه گذاری های کشور به سمت وسوی دیگری منحرف شد.


وی خاطر نشان کرد:قرارگاه خاتم با اشتغالزایی 200هزار نفر در طی فعالیت دو دولت توانست بار افتاده به زمین دولت را بلند کند.

جانشین فرمانده سپاه لرستان یادآورشد:در بحث توانمندی های موشکی ایران اسلامی همین کافی بدانیم که حضرت آقا در دیداری که با متولیان امر داشته اند از پیشرفت های موشکی کشور اعلام رضایت کرده اند و تضعیف این عرصه اصلا به صلاح کشور نیست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات