فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت امام خمینی(ره) سپاه ناحیه مقاومت اراک گفت: همراهی بسیجیان انقلابی با طبیعت نشان دهنده همگام بودن آنها با سلامتی محیط زیست است.
کد خبر: ۸۸۸۹۵۱۷
|
۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۸
به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ 
بسیجی حمیدرضا محمدی، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت امام خمینی(ره) سپاه ناحیه مقاومت اراک، در اردوی کوهنوردی پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی(ره) با بیان اینکه هماهنگی و سازگاری با طبیعت باعث زندگی پایدار انسان می‌شود، گفت: در راستای دستیابی به توسعه‌ سازگار و پایدار با محیط زیست و میل به آینده روشن باید از ایجاد هرگونه آلودگی جلوگیری نموده و در جهت سلامت و بهداشت انسانها و محیط زندگیمان تلاش نماییم .

وی با اشاره به اینکه حفاظت از محیط زیست وظیفه همگانی است، افزود: طبیعت ما بیش از هر زمانی نیازمند حفاظت است و این اردو همراهی بسیجیان انقلابی با طبیعت و همگام بودن آنها با سلامتی محیط زیست را نشان می‌دهد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت امام خمینی(ره) سپاه ناحیه مقاومت اراک تصریح کرد: از یاد نبریم که همه ما در قبال مواهب و رحمتهای الهی مسئولیم و احترام به طبیعت احترام به زندگی، و احترام به زندگی احترام به خالق است.

وی در ادامه با بیان اینکه شاید فردا هوایی برای نفس کشیدن و زمینی برای زیستن نباشد، گفت: محیط زیست سرمایه مشترک نسل های امروز و فرداست و نسل‌های بعد رفتار ما را با طبیعت به قضاوت خواهند نشست. آیا به نیکی از ما یاد خواهد شد؟

محمدی در پایان از برنامه‌های فرهنگی اجرا شده در این اردوی کوهنوردی خبر داد و گفت: در این اردوی کوهنوردی که در کوه گردو اراک برگزار شد بسیجیان حامی محیط زیست در مسیر خود زباله‌ها را جمع کرده و تمامی خانواده‌ها را به اینکار تشویق می‌کردند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات