طرح هجرت فرصت مناسبی جهت یادگیری مهارت های ارتباطی، تعامل سازنده و همکاری بین دانش آموزان و مربیان، تقویت حس مسؤلیت پذیری، اعتماد به نفس، خودباوری و زندگی است.
کد خبر: ۸۸۸۹۵۱۸
|
۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش طارم با اشاره به نقش و اهمیت برگزاری طرح هجرت در مناطق مختلف کشور گفت: طرح هجرت از برنامه های مورد حمایت رهبری و یک طرح مشترک بین آموزش و پرروش و بسیج دانش آموزی جهت غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان است.

عباداله عبادی افزود: طرح هجرت فرصت مناسبی جهت یادگیری مهارت های اجتماعی و زندگی است.

وی هدف از اجرای این طرح عظیم را یادگیری مهارت های ارتباطی، تعامل سازنده و همکاری بین دانش آموزان و مربیان، تقویت حس مسؤلیت پذیری، اعتماد به نفس، خودباوری دانست.

مراسم افتتاحیه طرح هجرت ۳ با همکاری سپاه ناحیه طارم و اداره آموزش و پرورش این شهرستان در قالب اردوهای جهادی و بسیج دانش آموزی در دبستان شهید فهمیده روستای دستجرده برگزار شد.

معاون پرورشی آموزش و پرورش خطاب به دانش آموزان شرکت کنندگان در این مراسم گفت: شما با تمرین حس مسؤلیت پذیری به زیباسازی و با نشاط سازی مدرسه خود کمک کرده و از دستاوردهای مختلف در آنجا محافظت می کنید.

گفتنی است اهداء جوائز به برگزیدگان و اجرای عملی رنگ آمیزی، نقاشی و خوشنویسی توسط دانش آموزان از جمله برنامه های قابل اجرا در این مراسم بود.

ارسال نظرات