خبرهای داغ:
دکتر بهمن امانی، پیشکسوت پرورش اندام استان خوزستان به دست فردی ناشناس با ضربات چاقو به قتل رسید.
کد خبر: ۸۸۸۹۵۲۳
|
۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اهواز، علی رفیع زاده، رییس هیات پرورش اندام خوزستان با اعلام این خبر گفت: بامداد شب گذشته دکتر بهمن امانی در حال اسباب کشی منزل خود توسط فرد ضارب به قتل رسید.

 

وی بیان داشت: امانی و 4 نفر از بستگانش در پارکینگ منزل مشغول اسباب کشی بودند که فردی ناشناس پس از شناسایی دقیق وی به سمت او می رود و از پشت سر با ضربه چاقو امانی را از پا در می آورد.

 

رفیع زاده تصریح کرد: ظاهرا چاقوی وارد شده به بدن امانی به قلب او اصابت کرده و در همان لحظه این ورزشکار جان به جان آفرین تسلیم کرده است. پلیس آگاهی بلافاصله در محل حاضر شده و چون چهره شخص قاتل رویت شده بود در حال بررسی موضوع و پیگیری برای شناسایی و دستگیری وی است.

 

رییس هیات پرورش اندام خوزستان با بیان این که بهمن امانی جانباز 8 سال دفاع مقدس، استاد دانشگاه و از چهره های با اخلاق پرورش اندام کشور بود اذعان داشت: ورزشکاران پرورش اندام اگر چه ورزش بسیار سخت و سنگینی انجام می دهند اما قلب بسیار رئوفی دارند و کمتر عصبانی می شوند و امانی از این دسته ورزشکاران بود.

 

وی افزود: این ضایعه دلخراش را به جامعه ورزش کشور و به خصوص پرورش اندام تسلیت عرض می کنیم و امیدواریم مراجع قانونی هر چه سریعتر موفق به شناسایی و دستگیری قاتل شوند.

 

بهمن امانی متولد 20 بهمن 1345 بود و علاوه بر قهرمانی های متعدد در ورزش های قدرتی، کشتی فرنگی و آزاد، بیش از 10 مدال طلای کشوری پرورش اندام و بیش از 20 مدال رنگارنگ دیگر در جوامع مختلف ورزشی کسب کرده است.

 

مراسم تدفین مرحوم بهمن امانی فردا ساعت ٩ صبح از درب منزل مرحوم خیابان ٢٣اقبال کوی ملت به سمت بهشت آباد و مراسم سومین و هفتمین روز آن مرحوم روز جمعه در سپیدار مسجد بلال از ساعت 9 الی 14 برگزار می شود.

گفتنی است مرحوم بهمن امانی از رزمندگان گردان سلمان در در هشت سال دفاع مقدس بود

ارسال نظرات
پر بیننده ها