خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان گفت: امروز شهدای مدافع حرم فریادگر ندای حقانیت اسلام و ایران هستند.
کد خبر: ۸۸۸۹۵۴۹
|
۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۹

 یاور شاه ولی پیش از ظهر امروز در دیدار با خانواده شهید قناد پور در اهواز اظهار کرد: آن چیزی که امروز ایران سربلند به آن افتخار می کند و به واسطه آن امروز در جهان حرفی برای گفتن داریم و نظام جمهوری اسلامی مورد توجه ملت های دنیا قرار دارد، افتخارآمیز بودن شهدا و خون شهدایی است که در سراسر دنیای اسلام جاری است.

شاه ولی عنوان کرد: امروز دیگر جغرافیای عمل ما محدود به نقشه ایران نیست و امروز دنیای اسلام متکی به ندای حقانیتی است که از ایران بلند می شود. شهدای مدافع حرم در انعکاس این حقانیت نقشی بسیار بزرگ دارند.

وی افزود: شهید قنادپور سومین شهید مدافع حرم خوزستان از جامعه پزشکی و جانباز ۵۰ درصد دوران دفاع مقدس بود. این شهید سابقه حضور ۶ ماهه در سنگرهای سوریه برای دفاع از حرم را داشته و در مسئولیت های مهمی ادای وظیفه کردند.

مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان با اشاره به اینکه شهید قنادپور مسئول بهداری تیپ فاطمیون و زینبیون در سوریه بود، گفت: در تمام مدت حضورش طی اعلام همرزمان در ساماندهی گروه های بهداری رزمی که نقش کلیدی در جنگ پراکنده شهری سوریه دارند، بسیار شجاع بود.

شاه ولی ادامه داد: این شهید از تجربیات دوران دفاع استفاده و بسیار باهوش، شجاع و باتدبیر در برنامه ریزی های خود بوده است. خداوند تقدیر وی را طوری رقم زد که در میدان دفاع از حرم به وصال دوست برسد و انشاالله در کنار سایر شهدای دفاع مقدس، دفاع حرم و انقلاب محشور شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها