معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری زنجان:

لزوم پیگیری مشکل سند شهرک صنعتی خرم دره توسط مسئولان مربوطه

مشکل سند شهرک صنعتی خرم دره و مسائل مربوط به ضمانت نامه های بانکی در این بخش توسط مسئولان مربوطه پیگیری شود.
کد خبر: ۸۸۸۹۶۳۴
|
۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری زنجان در چهل و یکمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، با بیان اینکه تنها تزریق منابع مالی نمی تواند گره‌گشای مشکلات واحدهای تولیدی باشد، گفت: برای بررسی دقیق و علمی مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی باید کمیته ای تشکیل شود و مشکلات مهم و کلیدی احصا و مشخص شوند.

فرامرز نیک سرشت افزود:برای پیشبرد امور و کاهش مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان تمامی مسئولان باید پیگیری جدی و مستمری داشته باشند و با تعامل و همدلی مناسب برای برطرف کردن مشکلات تلاش کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه باید کمیته کارشناسی ویژه ای برای بررسی مشکل کارخانه نان صنعتی استان تشکیل شود، اظهار داشت: کسب جایگاه سوم صنعت نان کشور در بخش صنعتی و همچنین رتبه دوم کشور بعد از شیرین عسل توسط این شرکت به دست آمده که نشان دهنده فعالیت شایسته تولیدکننده شرکت نان گرم کیان است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری زنجان تصریح کرد: مشکل سند شهرک صنعتی خرم دره و مسائل مربوط به ضمانت نامه های بانکی در این بخش توسط مسئولان مربوطه پیگیری شود.

ارسال نظرات