معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج دانشجویی:
معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج دانشجویی گفت: با توجه به نوع افراد شرکت کننده و اساتید و دروس ارائه شده در دوره طرح ولایت بدون شک می توان گفت این دوره ها زمینه ساز دانشگاه اسلامی است.
کد خبر: ۸۸۸۹۶۳۵
|
۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲
  به گزارش بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج، مجتبی باستان در افتتاحیه بیست و دومین طرح ولایت با بیان این مطلب افزود:  متاسفانه در دانشگاه های ما امروز در حوزه علوم انسانی وقتی می خواهیم نظریه ها را بررسی کنیم به اندیشمندان غربی و شرقی رجوع می کنیم. همچنین بیشتر اساتیدی که در این حوزه تدریس می کنند نسبت به ارزش های کشور ساکت هستند.

وی ادامه داد: حتی قوانین آموزشی کشور نیز دچار مشکل است. اما متون و محتوایی که در دوره ولایت طراحی شده برگرفته از 6 کتاب متون آموزشی موسسه حضرت امام (ره) است . اساتیدی که برای تدریس خدمت دانشجویان می رسند نیز آموزش دیده مکتب حضرت امام هستند . از سوی دیگر دراین دوره ها روش تدریس مباحثه ای است.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج دانشجویی  تاکید کرد: وقتی این دوره را یاد گرفتید ما به عنوان دانشجو و عضو بسیج دانشجویی پنج وظیفه عمده را از شما انتظار داریم .

باستان خاطر نشان کرد: اول گفتمان سازی، دوم مطالبه گری آرمان های انقلاب ، سوم جریان سازی به نفع نظام و انقلاب، چهارم شبکه سازی و پنجم و مهمترین وظیفه تبیین و روشنگری است.

وی گفت: در حال حاضر در آستانه انتخاب کابینه هستیم ما باید بدانیم که در دانشگاه اسلامی نباید کسی مدیریت کند که با فتنه در ارتباط بوده است . این وظیفه شما است که ویژگی های یک وزیر انقلاب خوب را تبیین کنید.

باستان اظهار داشت: در بحث قراردادهای نفتی نیز شما می توانید یک بیانیه خوب تنظیم کنید که چرا این قراردادها دراین سطح محرمانه می ماند؟ هر جا که ما سازش کردیم باختیم نمونه اصلی آن همین برجام است.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج دانشجویی تصریح کرد: همه ما می دانیم که در بحث آتش به اختیار که بحث فرهنگی است و آقا ترسیم کردند نکاتی وجود دارد. شاید یکی از مهمترین نکات که حضرت آقا بر آن تاکید کردند این است که در دانشگاه باید هم عالم تولید بشود و هم علم تولید شود و هم عالم و علم جهت درست پیدا کند. در طرح ولایت به دنبال این سه کلید واژه آقا هستیم.
ارسال نظرات