حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام در آئین تشییع شهدای گمنام در شهر سفیددشت، گرامیداشت راه و نام شهید را از مهم ترین شعائر اسلامی دانست.
کد خبر: ۸۸۸۹۶۳۸
|
۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (علیه السلام) ، پیکر مطهر دو شهید گمنام با حضور خیل عاشقان ایثار و شهادت در شهر سفیددشت تشییع و به خاک سپرده شد.

این مراسم معنوی راَس ساعت 9 صبح از مقابل گلزار شهدا و با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، معاون سیاسی امنیتی استاندار، مسئول بنیاد حفظ آثار شهدای استان، مسئولان استانی و شهرستانی، نیروهای نظامی و انتظامی، خانواده شهدا و دیگر اقشار مختلف مردم شروع شد.

در ابتدای مسیر نماز این دو شهید بزرگوار به امامت حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام اقامه گردید.

امام جمعه شهرکرد در محل تدفین این شهدا طی سخنانی با عرض تسلیت شهادت امام جعفر صادق (علیه السلام) از همه مردم که در مراسم تشیع شهدا شرکت کردند تشکر کرد و گفت: شهید یکی از شعائر اسلام است و گرامی داشت راه و نام او از مهمترین شعائر است و گرامی داشتن شعائر الهی نشانه ایمان به شمار می رود.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام ادامه داد: شهدا آمدند و رفتند و جان دادند و اکنون نیز ما سر می دهیم ولی دین نمی دهیم و نمی گذاریم ظلم و بی بند وباری گسترش پیدا کند، نمی گذاریم حیا و عفت کمرنگ شود .

وی، تأکید کرد: شیعه همیشه راهش بالنده است و به همت خون همین شهدا است که مقاومت اسلامی شکل گرفت. سوریه را همین مقاومت حفظ کرده و عراق را مرجعیت و مقاومت حفظ کرد.

ارسال نظرات