خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه اصفهان گفت: خداراشاکریم که شیعه بدلیل داشتن امامان معصوم (ع) دراعتقادات خود راه اشتباه نرفته است.
کد خبر: ۸۸۸۹۶۷۹
|
۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردستان، آیت اله سید یوسف طباطبا یی نژاد  بمناسبت سالگرد شهادت امام جعفر صادق(ع) در مسجد امام جعفر صادق(ع) شهرک مدرس افزود: دیگر مذاهب اسلامی بدلیل نداشتن امام معصوم، قرآن را صحیح تفسیر نمی کنند و در اعتقادات اشتباه می کنند .

وی با بیان این که امامان راه را برای شیعیان باز کرده اند تصریح کرد: ما معتقدیم امامان تا ظهور امام زمان(عج) راه پیامبر(ص) را ادامه می دهند و در زمان غیبت، علما و روحانیت آنرا ادامه می دهند.

امام جمعه اصفهان گفت: داعش، تعدادی به اصطلاح مسلمان هستند که بدلیل نداشتن امام معصوم به قرآن تمسک می کنند و آیات را اشتباه تفسیر کرده و شیعه راکافر دانسته و می گویند کافر را باید کشت.

آیت الله طباطبایی نژاد خاطرنشان کرد: پیامبر اسلام فرمودند: من بعد از خود قرآن و عترت را در بین شما گذاشتم که باید به هر دو ی آنها تمسک بجویید تاگمراه نشوید.

وی به نقش روحانیت در هدایت جامعه اشاره و افزود: دشمنان روایات غلط زیادی را درکتاب ها نوشته اند و راویان دروغین را روحانیت می توانند بشناسند و به مردم معرفی کنند .

امام جمعه اصفهان گفت: آنچه در زندگی قطعی و مسلم است و از زندگی امامان می فهمیم آن است که رهبران جامعه نیز باید همچون افراد جامعه زندگی کنند تا فاصله طبقاتی بوجود نیاید.

آیت اله طباطبایی نژاد افزود: امامان معصوم(ع) در انجام جنگ و صلح و نحوه زندگی باهم متفاوت هستند چون بر اساس ویژگی های زمان و مکان تصمیم می گرفتند .

وی خاطرنشان کرد: امام صادق(ع) از فرصت پیش آمده برایشان استفاده کردند و به تربیت دانشمندان شیعه پرداختند و از جنگ و درگیری دوری کردند. عصر روز چهارشنبه پیکر مطهر 2شهید گمنام در اردستان و 1شهید در زواره تشیع شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها