خبرهای داغ:

برگزاری جلسه کمیته مناسب سازی فضاهای شهری ویژه جانبازان و معلولین سرخه

جلسه کمیته مناسب سازی فضاهای شهری ویژه معلولین و جانبازان شهرستان سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۸۹۶۹۱
|
۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، جلسه کمیته مناسب سازی فضاهای شهری ویژه معلولین و جانبازان شهرستان سرخه به ریاست معاون فرماندار و با حضور اعضا در سالن جلسات این فرمانداری برگزار گردید. ادهم معاون فرماندار شهرستان سرخه بابیان این موضوع که مهیا کردن امکانات و تسهیل در امور جانبازان و معلولین و رفت و آمد این عزیزان مربوط به زمان و مکان خاصی نیست،گفت: توجه ویژه به زمینه های فرهنگی،اجتماعی واقتصادی  خانواده های جانبازان و معلولین را مورد تاکید قرار داد.

وی با بیان این مطلب که حضرت علی(ع)بزرگترین نیکوکار و مددکار تاریخ بشریت است اظهار داشت: نیکوکاری جزوبرنرین و شایسته ترین امور نزد خداوند متعال است.

معاون فرماندار شهرستان سرخه گفت: جانبازان و معلولین علی رغم معلولیت های جسمی که با آنان همراه است،در زمینه های مختلف اجتماعی،فرهنگی و هنری از استعداد های ویژه ای برخوردارند که مسئولین امر باید با مهیا سازی بستر و امکانات ویژه برای این قشر از جامعه،زمینه پویایی،شکوفایی و پرورش این سرمایه های جامعه را فرآهم آورند.

ادهم در پایان با بیان اینکه اقدامات مطلوبی در زمینه مناسب سازی و تسهیل عبور و مرور جانبازان و معلولین در سطح شهر سرخه انجام شده است گفت: نواقصی در وروردی ادارات شهرستان موجود است که در اسرع وقت باید مناسب سازی شود.

در این جلسه بازدید از ادارات و بانکهای شهرستان جهت مناسب سازی و تسهیل در عبور و مرور جانبازان و معلولین،ارائه خدمات ویژه نابینایان در محدوده شهری و ادارات و بانکها،برگزاری دوره های آموزشی جهت آشنایی دستگاههای اجرایی با دستورالعمل مناسب سازی و ویژگیهای مختلف آن جهتارائه خدمات مطلوب به این قشر از جامعه مقرر گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار