همزمان با شب و روز شهادت امام جعفر صادق(ع) شهرستان شاهرود غرق در عزا و ماتم.
کد خبر: ۸۸۸۹۷۰۸
|
۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، همزمان با شب و روز شهادت امام جعفر صادق(ع)، رئیس مذهب شیعه شهرستان شاهرود غرق در عزا و ماتم شده است و برنامه های متنوع در جای جای شهرها و روستاها برگزار شده است.

برگزاری مراسم عزاداران به همت پایگاه های بسیج مساجد و محلات در مساجد شهرستان شاهرود با سخنرانی و ذکر مصیبت برپا شده است.

برپایی دستجات عزاداری به همت پایگاه های بسیج مساجد و محلات حزب الله و امام محمدباقر(ع) حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا در سطح شهر شاهرود و برپایی یادواره شهدا طلبه و روحانی شهرستان با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین از دیگر برنامه های این ایام بوده است.

برگزاری مراسم عزادارای شب شهادت امام صادق در مدرسه قلعه با حضور امام جمعه و معاون استاندار و فرماندار شاهرود و سخنرانی حجت الاسلام حسینی استاد حوزه علمیه شاهرود و برگزاری مراسم روز عزای رئیس مذهب شیعه به همت دفتر امام جمعه شاهرود و یا سخنرانی آیت الله میرباقری در مسجد مصلی شاهرود از دیگر برنامه ها در این ایام می باشد.

برپایی دسته عزاداری در محله باغزندان شاهرود به همت پایگاه صاحب الزمان(عج) در عصر شهادت امام صادق(ع) و برپایی یادواره 65 شهید محله شهید مدنی شاهرود به همت پایگاه امام جعفر صادق(ع) حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا(ص) از دیگر برنامه های این ایام است که برگزار خواهد شد.

آنچه در این برنامه ها حائز اهمیت است اتحاد و همدلی بین مردم و مسئولین شهرستان در تعظیم شعائر دینی و ترویج فرهنگ ناب علوی و فاطمی در شهرستان و حضور قشر نوجوان و جوان به عنوان دست اندرکاران این برنامه هاست که دشمنان را در توطئه های خود در جنگ نرم ناکام می گذارد.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها