رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور:

دشمنان نمادهای انقلاب را نشانه گرفته‌اند/حمله‌کنندگان به سپاه به دنبال انحراف ذهن مردم از فساد اطرافیان خود هستند

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور تجمل‌گرایی را آفت انقلاب دانست و گفت: دشمنان نمادهای انقلاب را نشانه گرفته‌اند.
کد خبر: ۸۸۸۹۷۱۴
|
۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، داود گودرزی ظهر پنجشنبه در سخنرانی دوره تشکیلاتی سربازان «نوبد» بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرج که در اردوگاه شهید رجایی برگزار شد، با اشاره به مشکلات اجتماعی و عدم مسئولیت‌پذیری در کشور، اظهار کرد: مشکلات اجتماعی و عدم مسئولیت‌پذیری به دلیل نبود روحیه انقلابی گری است که درنهایت به تغییر ذائقه مردم منجر خواهد شد.
 
دشمنان نمادهای انقلاب را نشانه گرفته‌اند

وی بابیان اینکه در انتخابات ریاست جمهوری اخیر، دو گزاره جنگ و صلح توسط دشمنان خارجی و داخلی ایجاد شد، افزود: هدف از این کار ترس مردم از جنگ واهی در آینده بود.

دشمنان نمادهای انقلاب را نشانه گرفته‌اند

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور تجمل‌گرایی را آفت انقلاب دانست و اظهار کرد: با هنر و ادبیات باید سدی مقابل ماهواره‌ها و شبکه‌های اجتماعی ضدانقلاب باشیم و اگر از کینه‌ورزی‌های آنان با هنر و همت خود جلوگیری نکنیم، نمادهای انقلاب را بیشتر هدف قرار می‌دهند.

گودرزی با اشاره به اینکه چادر، حجاب و عفت، نماد و شعار انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: دشمن می‌گوید اگر بتوانیم این مسئله حیاتی را در ایران اسلامی بزنیم، دیگر از انقلاب مترسکی بیش باقی نخواهد ماند.

وی ادامه داد: دولت آمریکا با تقویت داعش و تکفیری‌ها در خارج، اپوزیسیون غیرانقلابی داخلی و تحریم می‌خواهد گزینه سقوط جمهوری اسلامی را محقق کند.

حل مشکلات کشور با مذاکره استراتژی نادرستی است

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور بابیان اینکه مشکلات ایران با مذاکرات خارجی و سرمایه بیرون از کشور حل خواهد شد یک استراتژیک خطا است، افزود: قرارداد نفتی توتال برای آینده ایران ثمری نخواهد داشت و اصل استقلال کشور را به خطر می‌اندازد و صنعت نفت کشور را به دوران قبل از مصدق می‌کشاند.

گودرزی ادامه داد: کسانی که علیه سپاه پاسداران صحبت می‌کنند می‌خواهند ذهن مردم را از مشکلاتی نظیر بیکاری، فقر و فساد اطرافیان خود منحرف کرده و ملت ایران را سرگرم بازی‌های بیهوده کنند.

وی گفت: دولت‌های تجمل‌گرا باید بگویند برای طلاق، معضلات اجتماعی، اقتصاد کشور در چند سالی که دولت در اختیار آن‌ها بوده چه‌کارهای کردند و از ملت ایران طلبکار نشوند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار