خبرهای داغ:
معاون فرهنگي سپاه استان قم مطرح کرد
معاون فرهنگي سپاه استان قم با تاکید بر اینکه بسیجیان برای ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی در میان خانواده‌ها در تلاش هستند، گفت: این افراد با توجه به وضعیت اقتصادی و نيازهاي خانواده‌ها تجربیات خود در حوزه اقتصاد مقاومتی را به آنها انتقال می‌دهند.
کد خبر: ۸۸۸۹۷۴۷
|
۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۵

به گزارش خبرگاری بسیج از قم، اکبر بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه امسال در راستای تحقق شعار سال برنامه‌های مرتبط با اقتصاد مقاومتی را در دستور کار قرار داده‌ایم، اظهار کرد: امیدواریم با هدایت خانواده‌ها به سمت تولید و اشتغال بتوانیم در عرصه اقتصادی کشور تاثیرگذار باشیم.

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی در بوستان‌های مختلف شهر قم اضافه کرد: از کارشناسان برجسته اقتصاد مقاومتی و افرادی که در برپایی کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی موفق بوده‌اند در این نمایشگاه ها استفاده شده است تا بتوانیم روش‌های تولید و اشتغال را به اقشار مختلف مردم آموزش دهیم.

معاون فرهنگی سپاه امام علی بن‌ابیطالب(ع) با تاکید بر اینکه بسیجیان برای ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی در میان خانواده‌ها در تلاش هستند، تصریح کرد: این افراد در مساجد، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت با توجه به وضعیت اقتصادی و نیازهای خانواده‌ها تجربیات خود در حوزه اقتصاد مقاومتی را به آنها انتقال می‌دهند.

وی از اجرای طرح‌های مختلف اقتصاد مقاومتی به همت بسیج سازندگی سپاه امام علی بن‌ابیطالب(ع) در سطح استان قم یاد کرد و ادامه داد: نمایندگان بسیج سازندگی در نمایشگاه‌های فرهنگی در بوستان‌ها حضور یافته و توضیحات لازم را در مورد ارائه تسهیلات برای برپایی کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی را ارائه می‌دهند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها