به همت پایگاه مقاومت بسیج شهید کمالیزاده ؛
یادواره شهدای پایگاه شهید کمالیزاده در روز شهادت رییس مذهب تشیع حضرت امام صادق (ع) در مسجد صاحب الزمان (عج) خیابان المهدی حصارک و با حضور کلیه بسیجیان این پایگاه برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۸۹۷۷۷
|
۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، یادواره شهدای پایگاه شهید کمالیزاده در روز شهادت رییس مذهب تشیع حضرت امام صادق (ع) در مسجد صاحب الزمان (عج) خیابان المهدی حصارک و با حضور کلیه بسیجیان این پایگاه، سخنرانی کولیوند نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی و شاعر انقلابی استاد کلامی زنجانی برگزار شد.
 
یادواره شهدای پایگاه شهید کمالیزاده 
 
 کولیوند گفت :باعث سعادت است برای ما که در روز شهادت امام صادق ع رییس مذهب تشیع یادواره ای به نام شهدای عزیز این پایگاه برپا گشته تا این عزیزان از خاطرمان فراموش نشود.

وی ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز شهادت حضرت امام صادق (ع)بیان کردند که ما به عنوان بسیجی های رهبر معظم انقلاب وظیفه داریم که یاد و خاطره شهدا را در کشور همیشه زنده نگه داریم.

وی با تاکید بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا عنوان نمود: باید این عزیزان را به عنوان یک الگو پیش روی خود قرار داده و زندگی خود را بر اساس این الگو تنظیم کنیم و ادامه دهنده راه این بزرگواران باشیم.

در پابان برنامه، کلامی زنجانی در مقام شهدا مدیحه سرایی کردند و حضار را به فیض رساندند.
 
 
 
خبرنگار:سعادت پور
 
ارسال نظرات