مسئول سازمان اردویی و راهیان نور بسیج:

راهیان‌نور نقطه مقابل تهاجم فرهنگی است

مسئول سازمان اردویی و راهیان نور گردشگری دفاع مقدس را در امتداد عاشورای حسینی دانست و گفت: حفظ وحدت در سایه ولایت پیام همه شهداست.
کد خبر: ۸۸۸۹۸۰۵
|
۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۴:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سردار یعقوب سلیمانی در چهاردهمین مراسم یادواره 145 شهید والامقام به همراه دو شهید گمنام بخش کلاچای و شهید مدافع امنیت و اقتدار کشور شهید عشوری امشب در مسجد جامع کلاچای اظهار کرد: برگزاری یادواره شهدا موجب زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و رساندن آرمان‌های آن‌ها به نسل جوان جامعه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شهدا بدون هیچ چشم‌داشتی با خدا معامله کردند و در مسیر دفاع از کشور جان خود را فدا کردند، افزود: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا موجب تداوم راه و حرکت انقلاب است.

مسئول سازمان اردویی و راهیان نور گردشگری بسیج با اشاره به اینکه شهدا مرگ سرخ را انتخاب کردن تا ذلت و خفت‌ها را از چهره ملت پاک کنند، تصریح کرد: تبیین خط سرخ شهادت از ماندگارترین راه زنده نگه‌داشتن ایثارگری  شهدا و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است.

وی حفظ وحدت، همدلی و یکپارچگی در سایه ولایت را پیام همه شهدا دانست و افزود: دفاع مقدس یکی از قله‌های رفیع تاریخ انقلاب بوده که در امتداد عاشورای حسینی است.

سلیمانی دفاع مقدس را تفسیر آیه‌های آسمانی روی زمین خواند و گفت: دوران هشت سال دفاع مقدس قطعه‌ای درخشان و نورانی از حیات ملی کشورمان که جلوه‌گاه نصرت و امدادهای غیبی الهی بوده و موجب فتوحات زیادی در عملیات‌های متفاوت شده است.

وی با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن و استفاده از همه ظرفیت‌ها برای خدشه‌دار کردن پایه‌های نظام تصریح کرد: دشمن با راه‌اندازی 162 ایستگاه و شبکه‌های مجازی تا اندیشه‌های امام (ره) که بر اراده ملت ایران تأثیر گذاشته تضعیف و از بین ببرد تا از ابن طریق بتواند به اهداف خود برسد.

این مسئول به جنایات داعشی ها و گروه‌های تکفیری در سوریه و عراق اشاره کرد و افزود: داعش پرورش‌یافته استکبار و کشورهای غربی بوده و کودک کشی و فروش زنان بخشی از رذالت داعشی های مدعی مدافع اسلام ناب است که اگر حضور مدافعان حرم برای نابودی آنان در این مناطق نبود وارد کشور ما می‌شدند.

وی به عملیات کور داعش در مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام (ره) اشاره کرد و افزود: با هوشمندی دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی کشورمان نقشه‌های دشمنان نقشه بر آب شد و با حمله موشکی سپاه پاسداران در سوریه اقتدار نظام جمهوری اسلامی به رخ جهانیان کشیده شد.

مسئول سازمان اردویی و راهیان نور گردشگری بسیج  بحث‌های هسته‌ای، برجام و پسا برجام را بهانه‌ای برای نابودی اندیشه‌های امام و سست کردن پایه‌های استوار نظام خواند و اظهار کرد: استکبار به دنبال حاکمیت خود در کشورهای اسلامی به‌ویژه ایران است همان‌طور که در قبل از انقلاب مناطق خوش آب‌وهوای کشور حیاط‌خلوت آنان بود.

وی اردوهای راهیان نور را نقطه مقابل تهاجم فرهنگی دشمن خواند و افزود: راهیان نور ادامه راه شهدا، بیان حماسه و رشادت‌های شهدا و کارگاهی تربیتی در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار